22.7 °C, 1.7 m/s, 47.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāMaizes cepšana beigusies, bet zīmols tāpat saņem augstu novērtējumu
Maizes cepšana beigusies, bet zīmols tāpat saņem augstu novērtējumu
01/10/2008

Šodien tika paziņoti tie zīmoli, kurus Latvijas iedzīvotāji ir iemīlējuši visvairāk. Latvijā mīlētāko zīmolu nosaka reklāmas aģentūra «DDB Latvija» sadarbībā ar biznesa žurnālu «Kapitāls». Kategorijā «iecienītākais maizes izstrādājumu ražotājs» piekto vietu saņēmis «Jelgavas maiznieks», kas savu darbību gan apturējis.

www.jelgavasvestnesis.lv 

Šodien tika paziņoti tie zīmoli,
kurus Latvijas iedzīvotāji ir iemīlējuši visvairāk. Latvijā
mīlētāko zīmolu nosaka reklāmas aģentūra «DDB Latvija» sadarbībā ar
biznesa žurnālu «Kapitāls». Kategorijā «iecienītākais maizes
izstrādājumu ražotājs» piekto vietu saņēmis «Jelgavas maiznieks»,
kas savu darbību gan apturējis.

 

Latvijā par populārāko zīmolu atzīst
«Nokia», otrajā vietā ierindojusies šokolāde «Laima», bet trešajā –
«Hansabanka» (tagad – «Swedbank»).

Savukārt iecienītāko maizes izstrādājumu
ražotāju vidū aiz «Hanzas maiznīca», «Lāču» ceptuves, «Fazer» un
«Druva» maiznīcas nosaukts «Jelgavas maiznieks», kurš gan jau labu
laiku darbojās kopā ar «Liepājas maiznieku» vienotā uzņēmumā «LJM
Grupa», kas gan arī vasarā pārtrauca ražošanu.

Latvijas 50 mīlētākie zīmoli, izmantojot
starptautiskā pētījuma «DDB Brand Capital» rezultātus, šogad tika
noteikti jau ceturto reizi.

Pētījums tika veikts pēc starptautiski
radītas un jau 30 valstīs izmantotas zīmolu izpētes metodoloģijas.
Aptauju veica tirgus un sabiedriskās domas izpētes centrs SKDS, šā
gada augustā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotāju.

Mīlētāko zīmolu apbalvošanas ceremonijā
«DDB Latvija» direktors Andris Rubīns norādīja, ka Latvijas
ekonomika pēdējos četrus gadus bijusi pielīdzināma «amerikāņu
kalniņiem», kas pašreiz piedzīvo lejupslīdi, bet, kā liecina
pasaules pieredze, spēcīgi zīmoli spēj izdzīvot arī krīzes
laikos.

«DDB Latvija» stratēģiskais direktors
Reins Grants pastāstīja, ka, veicot pētījumu, bijis jūtams, ka
cilvēki, vērtējot zīmolus, kļuvuši vēl kritiskāki nekā iepriekšējā
gadā. Tāpat novērots, ka šajā gadā mazāk emocionāli cilvēki bijuši
attiecībā pret televīzijas, alus, minerālūdens un krāsu zīmoliem.
Šajā gadā augusi interese par nozaru zīmoliem, kas atbilst cilvēku
dzīvesveidam, tostarp – datortehnikas, aviolīniju, mobilo tālruņu
un tirdzniecības centru zīmoliem.

Vadošo zīmolu saraksta pirmajā vietā
ierindojusies «Nokia», otrajā vietā ir «Microsoft», bet trešajā –
«Coca-Cola», savukārt kvalitātes līderis ir «Laima», kam seko
«Nokia» un «Philips».

Šajā gadā enerģiskākais, augt
spējīgākais zīmols bijis «draugiem.lv», kam nedaudz atpaliek sidrs
«Fizz» un «GE Money bank», bet Latvijas unikālākā zīmola titulu
ieguvusi «Emīla Gustava šokolāde», kam otrajā vietā seko «Stendera
Ziepju fabrika», bet trešajā – maizes ceptuve «Lāči».

Izdevīgākais zīmols šajā gadā bijis
veikalu tīklam «Supernetto». Latvijas iedzīvotāju iemīļotākais
zīmols banku nozarē ir «Hansabanka», bankas maksājumu karšu vidū
iecienītākais zīmols ir «Visa» karte, iecienītākais mobilo tālruņu
zīmols ir «Nokia», Telekomunikāciju jomā atzītākais zīmols ir
«Latvijas Mobilais Telefons», iecienītākais portāls Latvijā ir
«google.lv», otrajā vietā seko portāls «draugiem.lv», par mīlētāko
televīziju iedzīvotāji atzinuši Latvijas Neatkarīgo televīziju,
kurai seko «TV 3» un LTV 1, bet par Latvijas iedzīvotāju atzītāko
lielveikalu tīkla zīmolu nosaukta «Maxima», kam otrajā vietā seko
«Rimi» un «Supernetto».