18.1 °C, 1.9 m/s, 47.7 %

Pilsētā

Nejēdzības uz apvedceļa turpinās
10/09/2008

Vakar pēcpusdienā satiksmi šosejas Rīga – Jelgava – Lietuvas robeža krustojumā ar ceļu uz Ozolniekiem atsāka regulēt jaunuzstādītie luksofori. Ja vakar pēcpusdienā tas nekādas problēmas nesagādāja, tad šorīt luksofors uz šosejas radīja kārtējo pamatīgo «korķi», kas sākās jau pie ceļa Ozolnieki – Brankas un beidzās tikai aiz luksofora. Pēc pulksten astoņiem satiksmi krustojumā sāka regulēt ceļu policija, kas situāciju nedaudz uzlaboja.

Zane Auziņa

Vakar pēcpusdienā satiksmi
šosejas Rīga – Jelgava – Lietuvas robeža krustojumā ar ceļu uz
Ozolniekiem atsāka regulēt jaunuzstādītie luksofori. Ja vakar
pēcpusdienā tas nekādas problēmas nesagādāja, tad šorīt luksofors
uz šosejas radīja kārtējo pamatīgo «korķi», kas sākās jau pie ceļa
Ozolnieki – Brankas un beidzās tikai aiz luksofora. Pēc pulksten
astoņiem satiksmi krustojumā sāka regulēt ceļu policija, kas
situāciju nedaudz uzlaboja.

 

«Pie tā, ka «korķi» ir Rīgā, esam
pieraduši un, izbraucot no mājām Jelgavā, ceļam jau pierasts
ierēķināt lieku pusstundu vai stundu. Taču fakts, ka tagad
sastrēgumā jāsēž uz šosejas un tikai tādēļ, ka kāds nejēdz
noregulēt luksoforu, kuram, starp citu, tagad, kad sācies Iecavas
tilta remonts Ozolniekos, vispār jēgu vairs neredzu, ir pilnīga
nerēķināšanās ar cilvēkiem,» šorīt ap pusastoņiem portālam www.jelgavasvestnesis.lv sacīja Rīgā strādājošais
jelgavnieks Kaspars. Viņš rēķina – ja kādreiz pietika no mājām
izbraukt apmēram 15 minūtes pēc pulksten 7 un varēja būt puslīdz
drošs, ka darbā būs laicīgi – ap pusdeviņiem deviņiem –, tad tagad
no Jelgavas būs jāizbrauc vismaz septiņos, ja ne vēl agrāk. «It kā
jau kādam var šķist: kas tur –15 minūtes ātrāk vai vēlāk, bet no
rīta tām tomēr ir gana liela nozīme. Turklāt tagad vēl jārēķinās
arī ar papildus tēriņiem par vienkārši uz šosejas, stāvot
sastrēgumā, «nodedzināto» degvielu,» sašutis ir Kaspars.

Šorīt portāls www.jelgavasvestnesis.lv pārliecinājās, ka uz šosejas
veidojas arī avārijas situācijas, jo ir virkne autovadītāju, kas
stāvošās mašīnas vēlas apbraukt pa pretējo joslu, un brīžiem
kustība virzienā uz Rīgu notiek ne vien pa divām, bet pat trijām
joslām, un braucošajiem Jelgavas virzienā atliek vai nu strauji
bremzēt, vai nobraukt uz ceļa nomales. Savukārt automašīnu
sastrēgums bija izveidojies vairāku kilometru garajā ceļa posmā no
ceļa Ozolnieki – Brankas līdz pat jaunajam luksoforam. Kaut cik
raitāku kustība šeit atsākās vien pēc pulksten astoņiem, kad
satiksmi sāka regulēt ceļu policisti.

Jelgavas Ceļu policijas biroja
priekšnieka Aivars Putniņš portālam atzīst, ka pašlaik jaunais
luksofors rada vairāk nebūšanu un spriedzes nekā labuma. Turklāt
arī Ceļu policija lāgā nesaprot, kādēļ šeit nepieciešams luksofors,
ja Iecavas tilts Ozolniekos ir slēgts un pa šo ceļu brauc niecīgs
automašīnu skaits. Taču «Latvijas Valsts ceļi» policiju
informējuši, ka šorīt kļūmi izraisījis luksofora sensors, kas
izgājis no ierindas – tā dēļ arī mainījies luksofora darbības
režīms, veidojot sastrēgumu. «Latvijas Valsts ceļi» policijai
solījuši kļūmi novērst šīs dienas laikā.

Savukārt portālam www.jelgavasvestnesis.lv kopš pirmdienas ar «Latvijas
Valsts ceļu» Centra reģiona Jelgavas nodaļas amatpersonām nav
izdevies sazināties, attiecīgi pagaidām netiek sniegti arī nekādi
paskaidrojumi nedz saistībā ar Iecavas tilta rekonstrukcijas
sākumu, nedz arī luksoforu krustojumā pie Skuju skolas dzelzceļa
pārbrauktuves.