Krievijas un Latvijas kopuzņēmums «Amo Plant», kas Jelgavā būvē autorūpnīcu, plāno palielināt pamatkapitālu līdz 20,28 miljoniem latu, liecina otrdien «Latvijas Vēstnesī» publicētais paziņojums.
www.jelgavasvestnesis.lv
Tajā teikts, ka pašlaik «Amo Plant» pamatkapitāls ir 5,859 miljoni latu, to nolemts palielināt par 14,421 miljonu latu, emitējot 57 682 jaunas akcijas 250 latu nominālvērtībā katru.
«Latvijas Vēstnesī» publicētajā paziņojumā sacīts, ka «Amo Plant» akcionāri izmantot pirmpirkuma tiesības uz jaunās emisijas akcijām var izmantot mēneša laikā.
Maskavas valdības un Latvijas automobiļu ražotāja «Ferrus» kopuzņēmums «Amo Plant» pagājušā gada vasarā Jelgavā Aviācijas ielas rūpnieciskajā zonā sāka autorūpnīcas būvniecību, kuru plānots pabeigt līdz nākamā gada rudenim.
«Amo Plant» Jelgavas automobiļu rūpnīcas celtniecībā plāno ieguldīt 25 miljonus eiro (17,5 miljonus latu). Uz piecu hektāru zemes gabala paredzēts uzbūvēt trīs rūpnīcas korpusus – noliktavu, automašīnu ražotni un testēšanas poligonu. Jau patlaban ir uzbūvēta rūpnīcas katlumāja un turpinās noliktavu būvniecība
Jelgavas rūpnīcā paredzēts ražot dažādus automobiļus – vieglos kravas auto, mikroautobusus, arī pasažieru autobusus un citu Eiropas Savienības (ES) standartiem atbilstošu auto tehniku. Jaunā rūpnīca gadā varēs saražot 2000 automašīnu.
Saražoto auto tehniku sākotnēji paredzēts realizēt galvenokārt Latvijā, bet vēlāk arī Lietuvā, Igaunijā un citās valstīs.
«Amo Plant» lielākais īpašnieks ar 90,06% akciju ir Maskavas pilsētas īpašuma departaments, Jelgavas dome ar 8,86% un «Ferrus» ar 1,08%. Tā kā «Amo Plant» ir akciju sabiedrībai, tad tai nav obligāti jāsniedz ziņas par īpašniekiem, tādēļ šī informācija var neatbilst reālajai situācijai.