Trešdien, 24.septembrī, no plkst. 14:00 līdz 16:00, Jelgavā, Valsts bērna tiesību aizsardzības inspekcija, sadarbībā ar Jelgavas pilsētas Izglītības pārvaldi sniegs konsultācijas Jelgavas pilsētas un rajona iedzīvotājiem par bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem.
Desmitiem, simtiem un pat tūkstošiem kvadrātmetru gan pašā pilsētas centrā, gan vairāk nomalēs, taču, no stratēģiskā pilsētplānošanas viedokļa, joprojām ļoti izdevīgās un dzīvojamai vai komercapbūvei piemērotās vietās Jelgavā cita citai līdzās slejas garāžas. Būves, kas padomju gados pašu rokām celtas, pilsētā joprojām ir aktuālas, un, kamēr ir neskaitāmi cilvēki, kas garāžu pēdējos gados izmanto vien kā vecu mantu noliktavu, netrūkst arī tādu, kas te jau gadu desmitiem pieraduši ik vakaru novietot savu mašīnu. Loģiski, pirmie atzīst, ka perspektīvā garāžas pilsētā pazudīs – zeme zem tām ir pārāk vērtīga, lai to izmantotu tikai mašīnas novietošanai. Taču, protams, šim uzskatam ir arī sīvi pretinieki, kas uzskata – lai nu kas, bet garāžas noteikti būs vajadzīgas vienmēr. «Jelgavas Vēstnesis» skaidro, kas un kādiem mērķiem īsti izmanto garāžas, un pēta, vai perspektīvā to vietā varētu parādīties kas cits.
«Garāža mašīnu vairāk bojā, nekā dara tai labumu – ziemā uz ceļiem uzkaisītais sāls normāli uz ielas aukstumā atstātai mašīnai nekādu skādi nedara. Kamēr garāžā tā atkūst, un sāls izraisa korozijas veidošanos. Tāpat kā problēmas var radīt mitrums mašīnas salonā, tādēļ labāk mašīnu tomēr ir atstāt ārā,» tāda ir daudzu autovadītāju pārliecība. «Jelgavas Vēstnesis» sazinājās ar vairākiem automašīnu tirgotājiem un remontētājiem, lai noskaidrotu, cik patiesa tā ir.
FK «Jelgava» futbolisti sestdienas pievakarē devās izbraukuma spēlē uz Rīgu, lai Vecmīlgrāvī tiktos ar «Daugava» vienību. Pēc pāris zaudējumiem sastāvā, mūsējie bija spiesti kapitulēt arī pašā mačā, paliekot «sausā» ar 0:2.