Deju zālē skolēni no 12 līdz 17 gadiem, stendu ar dienas piedāvājumā esošajiem stipro dzērienu kokteiļiem nomainījuši uzraksti «Limonāde – 60 santīmi», «Sula – 50 santīmi». Jā, jā – šāda kombinācija vismaz reizi mēnesī vērojama naktsklubā «Jelgavas Baltie krekli», kur no pulksten 18 līdz 21 norisinās ballīte skolēniem. «Jelgavas Vēstnesis» piedāvā ieskatīties, kā notiek izklaide skolēniem, un uzzināt, ko paši jaunieši domā par šādu iespēju.
Ar „Pavasara dziesmiņu”, „Pepijas Garzeķes” un dziesmu „Uz bērnudārzu” izskanējis mazo vokālistu konkurss „Jelgav as cālis 2009”, kurā uzvaras laurus šajā gadā plūca divas vokālistes – četrgadīgā Marta Skara ar dziesmām „Runčuks Ūsiņš” un „Zaķis sēž uz kalna” un piecgadīgā Keita Gulbe ar dziesmām „Vai, vai tēva brāli” un „Apelsīns”.
Pirmajā martā beidzās termiņš, kad reklāmu īpašnieki varēja pārapstiprināt Jelgavas pilsētā izvietotās reklāmas, kas uzliktas iepriekšējos gados. Tiem, kas ikgadējo pārapstiprināšanu nav veikuši un reklāmu nav arī demontējuši, būs jārēķinās ar administratīvo sodu.
Reklāmas tirgus ir cieši saistīts ar visu aktuālo, un to ietekmē sabiedriskā dzīve. Tā kā Jelgavā laiku pa laikam atveras kāds jau ns uzņēmums vai iestāde, kā arī ir ļoti aktīva sabiedriskā dzīve, aptaujātie reklāmas speciālisti pārliecināti – ir pamats runāt par reklāmas tirgu kā patstāvīgu jomu. Lai gan šobrīd reklāmas devēju aktivitāte ir mazliet pierimusi, reklāmas speciālisti ir pārliecināti – reklāma būs vajadzīga. Viņuprāt, pieprasījumu pēc reklāmas ietekmē katra jauna lieta un šogad līdzās uzņēmumu atklāšanai un dažādu reklāmas kampaņu un akciju veidošanai tās būs pašvaldību vēlēšanas. Lai gan daudzās jomās Jelgavas tuvumu Rīgai min kā ieguvumu, ar reklāmas nozari ir pretēji – reklāmas uzņēmuma «Media Jelgava» projektu vadītāja Dace Birzmale uzskata, ka reklāmas tirgus Jelgavā vēl ir attīstības stadijā, jo tam traucē tuvā atrašanās galvaspilsētai. Līdzīgi domā arī SIA «Maconi» valdes locekle Laima Šmelde – Jelgavas reklāmas tirgus ir, mazs, bet ir. «Pārsvarā tas ir vides un poligrāfijas izstrādājumu tirgus, kur ir pāris reklāmas uzņēmumu no Rīgas un daži spēcīgākie vietējie spēlētāji. Tomēr ir tāda sajūta, ka reklāmas tirgus ir Rīgā un Jelgava ir tāds «meitas uzņēmums», kas veiksmīgi darbojas, bet tomēr lielākos, biezākos un vērtīgākos klientus atdod Rīgai,» tā L.Šmelde. Viņasprāt, arī citās nozarēs Jelgavā ir tāpat.
Jelgavnieks, ātrumlaivu pilots, Uģis Gross šosezon atkal startēs F1 Pasaules čempionātā ūdens motosportā, turklāt vienā komandā ar vistitulētāko čempionāta pilotu no Itālijas Gvido Kapelīni. Itālietis, kurš šosezon cer izcīnīt savu desmito pasaules čempiona titulu karjerā, par komandas biedru «Zepter Team» komandā uzaicinājis tieši sportistu no Jelgavas.
Lai gan joprojām tirdzniecības vietās tiek konstatēti dažādi marķējuma pārkāpumi vai neatbilstības, Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) speciālisti norāda, ka tirgotāji kļuvuši apzinīgāki un atklātie pārkāpumi – mazsvarīgāki.
Jau šodien kultūras nama lielajā zālē notiek ģenerālmēģinājums 33 maziem vokālistiem, kuri rīt piedalīsies konkursā «Jelgavas cālis 2009». Koncerts sāksies rīt, 21. martā, pulksten 12 un uz to aicināts ikviens, kurš vēlas paklausīties, kā dzied trīs līdz piecus gadus veci bērni un uzzināt, kurš šajā gadā iegūs titulu «Jelgavas cālis 2009», taču diemžēl tālāk uz Rīgas konkursu nedosies, jo Latvijas Televīzija šogad to nerīko.
Šodien pulksten 13.44 sāksies astronomiskais pavasaris.