Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestāde “Jelgavas sociālo lietu pārvalde”
Pakalpojuma īss apraksts
Sociālā darba pakalpojuma mērķis ir sniegt profesionālo atbalstu personām un ģimenēm ar bērniem, lai veicinātu vai atjaunotu savu spēju sociāli funkcionēt, kā arī atrisināt vai mazināt sociālās problēmas, attīstot pašas personas resursus un iesaistot atbalsta sistēmās. Sociālais darbs ietver sociālās situācijas izpēti, konsultācijas, pakalpojumu piesaiste u.c. nepieciešamās darbības.
Pakalpojuma saņēmējs
Pakalpojumu ir tiesīgas saņemt:
Pakalpojuma izpildes termiņš
Sociālās situācijas izpēte tiek uzsākta 10 darbdienu laikā kopš pirmreizējās informācijas saņemšanas, bet krīzes situācijās – nekavējoties.
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi
Pakalpojums ir bezmaksas personai/ģimenei, kura deklarējusi savu pamata dzīvesvietu Jelgavas valstspilsētas administratīvajā teritorijā vai ir bērni, un tās faktiskā dzīvesvieta ir Jelgavas valstspilsētas administratīvajā teritorijā.
Veidlapas
Iesniegums par sociālo pakalpojumu (Nr.1-10/2.8)
Informācija par personas datu apstrādi
Pieprasīšanas kanāli
e-adrese
e-pasts: soc@soc.jelgava.lv
Pa pastu: Jelgavas sociālo lietu pārvalde, Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, LV-3001;
Klātiene: JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Ģimenes atbalsta nodaļa, adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava
Pieņemšanas laiks: Pirmdiena 8.00-12.00; 15.00-19.00; Trešdiena 15.00-17.00.
Saņemšanas kanāli
Klātiene: JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Ģimenes atbalsta nodaļa, adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava; kontakttālrunis informācijai 63007526.
Pakalpojuma apraksts pa soļiem
Pakalpojuma pieprasīšana.
Persona iesniedz parakstītu iesniegumu klātienē Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes (turpmāk – JVPI) “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” (turpmāk – JSLP) Ģimenes atbalsta nodaļā vai nosūta pa pastu vai elektroniski (elektroniski nosūtītam dokumentam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu), telefoniski vienojas un ierodas uz konsultāciju JSLP pie sociālā darbinieka pēc JSLP saņemtās juridiskas vai fiziskas personas sniegtās informācijas par sociālā darba nepieciešamību.
Pakalpojuma nepieciešamības izvērtēšana.
Sociālais darbinieks izvērtē ģimenes/personas sociālo situāciju un saņemto informāciju par ģimeni/personu.
Pakalpojuma saņemšana.
Sociālais darbinieks pēc ģimenes/personas sociālās situācijas izvērtēšanas konsultē klientus par iespējām uzlabot savu sociālo situāciju, par viņu tiesībām un pienākumiem, par sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu veidiem, kā arī atbalsta pasākumiem, sniedz sociālos pakalpojumus vai organizē to sniegšanu saskaņā ar klientiem identificētajām sociālajām problēmām, veic starpinstitucionālo sadarbību klienta sociālās situācijas uzlabošanai.
Pakalpojuma pārtraukšana
Pakalpojuma sniegšanu pārtrauc, pamatojoties uz JSLP sociālā darbinieka atzinumu.
Atgādinājums: sociālo darbu uzsāk pēc personas iesnieguma vai JSLP saņemtas informācijas par sociālā darba pakalpojuma nepieciešamību.
Saistītie pakalpojumi: Psihologa pakalpojums.
Normatīvie akti, kas attiecināmi uz pakalpojumu
Pārsūdzības iespējas
JSLP pieņemto lēmumu var apstrīdēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domē viena mēneša laikā no lēmuma stāšanās spēkā, iesniedzot iesniegumu Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādē “Jelgavas sociālo lietu pārvalde”, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 9, Jelgavā, LV-3001, vai elektroniski uz e-pasta adresi soc@soc.jelgava.lv parakstītu ar drošu elektronisko parakstu.
Uzziņas par pakalpojumu
JVPI “Jelgavas sociālo lietu pārvalde” Ģimenes atbalsta nodaļa, adrese: Pulkveža Oskara Kalpaka iela 9, Jelgava, Ģimenes atbalsta nodaļas vadītāja, tālrunis: 63007526; sociālā darbiniece darbam ar ģimeni un bērniem, tālrunis: 63048919; e-pasts: soc@soc.jelgava.lv
Informācija atjaunota 28.11.2023.