Pakalpojuma sniedzējs
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Attīstības un pilsētplānošanas departaments
Pakalpojuma īss apraksts
Attīstības un pilsētplānošanas departaments pieņem lēmumu par lietošanas mērķa noteikšanu vai maiņu, vai sagatavo pamatotu atteikumu.
Pakalpojuma saņēmējs
Fiziska persona, Juridiska persona (pilnvarotās personas).
Veidlapas
Iesniegums (Veidlapa 3-3 vai elektroniski aizpildāma veidlapa E-veidlapa 3-3) vai brīvā formā.
Informācija par personas datu apstrādi
Pieprasīšanas kanāli
e-adrese
e-pasts: pasts@jelgava.lv
Pa pastu: Jelgavas valstspilsētas pašvaldība, Lielā iela 11, Jelgava, LV-3001
Klātiene: Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs, 131.kab.; adrese: Lielā iela 11, Jelgava
Darba laiks: Pirmdiena 8.00-19.00; Otrdiena 8.00-17.00; Trešdiena 8.00-17.00; Ceturtdiena 8.00-17.00; Piektdiena 8.00-14.30
Saņemšanas kanāli
Elektroniski vai pa pastu atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Pakalpojuma saņemšanas procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana.
Personai klātienē vai elektroniski jāiesniedz iesniegums.
Elektroniski nosūtītam dokumentam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Pakalpojuma apmaksa
Pašvaldības nodeva – 10.00 euro saskaņā ar Jelgavas valstspilsētas pašvaldības saistošiem noteikumiem Nr. 24-27 “Jelgavas valstspilsētas pašvaldības nodevas”.
Pašvaldības nodeva iemaksājama Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Finanšu departamentam, reģistrācijas Nr. 90000049529, konti:
LV96 UNLA 0008 0011 3060 1 AS “SEB banka”
LV93 HABA 0551 0000 7652 5 AS “Swedbanka”
LV37 PARX 0005 6975 7000 1 AS “Citadele banka”
LV05 RIKO 0002 0130 9591 7 AS “Luminor Bank”
Pakalpojuma saņemšana.
Pēc iesnieguma izskatīšanas, saņem lēmumu par lietošanas mērķa noteikšanu vai maiņu un maksāšanas paziņojumu par apmaksu (maksas pakalpojums).
Lēmumu izsniedz klātienē Klientu apkalpošanas centrā vai nosūta elektroniski vai pa pastu, atbilstoši iesniedzēja iesniegumā minētajām norādēm.
Tiesiskais regulējums
Apstrīdēšanas vai pārsūdzības procesa apraksts
Lēmumu viena mēneša laikā var apstrīdēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības domē, iesniegumu iesniedzot Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Lielajā ielā 11, Jelgavā vai elektroniski, nosūtot to uz pašvaldības oficiālo elektronisko adresi (e-adresi) vai e-pasta adresi: pasts@jelgava.lv.
Uzziņas par pakalpojumu
Jelgavas valstspilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrs; adrese: Lielā iela 11, Jelgava; tālrunis: 63005475, 63005522, 63005537; e-pasts: pasts@jelgava.lv
Informācija atjaunota 21.10.2024.