2.2 °C, 3 m/s, 96 %

NATELA SEĻIŠČEVA

Sākumlapa NATELA SEĻIŠČEVA
NATELA SEĻIŠČEVA

Ilggadēja Jelgavas 5. vidusskolas direktore.

GODA ZĪME par mūža ieguldījumu pedagoģiskajā darbā Jelgavas pilsētā.

“Esot pelnītā atpūtā, šobrīd savu ikdienu pavadu jau citā ritmā, bet joprojām interesējos par notiekošo skolā, izglītības nozarē. Patiesi nejūtos paveikusi ko dižu, tikai centos apzinīgi, godīgi un atbildīgi darīt savu darbu gan kā skolotāja, gan kā skolas direktore, fokusējoties uz galveno – ieguldījumu bērnos. Pateicos saviem kolēģiem, Izglītības pārvaldei, pilsētas vadībai par tik augstu mana mūža darba novērtējumu! Viss mans mūžs ir pagājis Jelgavā. Esmu ārkārtīgi pateicīga savai ģimenei par vērtībām, kas uzturētas vairākās paaudzēs un deva dzīves ceļa orientierus, maniem izcilajiem skolotājiem, maniem kolēģiem, darba vadītājiem, kuriem pateicoties savā dzimtajā pilsētā – pilsētā izaugsmei – es īstenoju savu sapni kļūt par skolotāju. Pēc augstskolas absolvēšanas atgriezos strādāt par matemātikas skolotāju savā skolā – Jelgavas 4. vidusskolā –, kur jutos ļoti gaidīta. Atmosfēra kolektīvā, pieredzējušo kolēģu un skolēnu vecāku atbalsts un manu pirmo skolēnu sasniegumi veicināja ticību tam, ka profesijas izvēlē neesmu kļūdījusies. Neskatoties uz dažādām grūtībām, manuprāt, nav nozīmīgākas un skaistākas profesijas par skolotāja. Skolā bērns ir tikai sava izaugsmes ceļa sākumā, un skolotājam ir iespēja dot savu artavu viņa izaugsmē, veidojot jaunā cilvēka izpratni par apkārt notiekošo, cilvēku attiecībām, kopā cenšoties veidot šo pasauli labāku. Esmu ļoti pateicīga visiem kolēģiem, ar kuriem kopā gadu gaitā strādāju. Vienmēr esmu jutusi lielu pilsētas vadības, Izglītības pārvaldes atbalstu un droši varu apgalvot, ka izglītības joma ir mūsu pilsētas prioritāte. Tādā atbalstošā vidē ar skaidru redzējumu par veicamo ir vieglāk strādāt. Vienmēr esmu centusies veicināt uzticību skolai, pārliecināt, ka tā ir vieta, kur bērns var atklāt, attīstīt savus talantus, un skolotāji ir tie, kuri sadarbībā ar ģimeni palīdz viņam virzīties uz personīgo mērķu sasniegšanu.”