Fonds “Sibīrijas bērni” līdz 10. maijam aicina skolēnus piedalīties sacerējumu un zīmējumu konkursos.
Lai stiprinātu pilsētas izglītības iestāžu sadarbību zinātniski pētniecisko darbu izstrādē, skolotāju tālākizglītībā un karjeras izglītībā, šodien Jelgavas skolu direktori un viņu vietnieki tikās seminārā LLU Meža fakultātē. Tās laikā pedagogi iepazinās ar fakultāti, kas pēdējo gadu laikā piedzīvojusi būtiskas pārmaiņas un ieguvusi gan jaunu ārējo veidolu, gan modernizētu studiju vidi, studiju iespējām mežsaimniecības nozarē, kā arī pārrunāja turpmākās sadarbības iespējas.
No šodienas, 23. marta, sākas pieteikšanās pasākumam “Satiec savu meistaru 2022” jaunrades namā “Junda”.
Šopavasar atkal notiks Latvijā un arī Eiropā lielākais bērnu un jauniešu festivāls “Zelta Zivtiņas Čempionāts”. Čempionātam 16. sezonā izvēlēts moto “Ko nevar viens, var visa klase!”, aicinot skolēnus aizdomāties par to, cik nozīmīgi ir iestāties par Latvijai un pasaulei svarīgiem jautājumiem – sākot no zaļā dzīvesveida un dabas aizsardzības, beidzot ar dzimumu līdztiesību un aktīvu līdzdalību dažādos sabiedriskajos un politiskajos procesos, lai veidotu ilgtspējīgu sabiedrību. Ir sākusies klašu pieteikšanās un pirmais mājsdarbs skolēniem jāizpilda līdz 4. aprīlim.
Jelgavas Amatu vidusskola aicina uz atvērto durvju dienu, kas norisināsies ceturtdien, 24. martā, pulksten 12. Interesentiem dalība obligāti jāpiesaka, zvanot pa tālruni 63022610.
Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs sadarbībā ar Jelgavas karjeras konsultantiem organizē bezmaksas tiešsaistes semināru vecākiem “Kas slēpjas aiz vārda “karjera” jeb karjeras atbalsts Jelgavā”. Seminārs notiks 5. aprīlī pulksten 18. Interesentiem iepriekš jāpiereģistrējas.
No 18. līdz 20. martam LLU Jelgavā norisinājās Latvijā pirmais lauksaimniecības meikatons “AgriTech2022“, kurā 10 jauniešu komandas risināja bioekonomikas nozarēm nozīmīgus izaicinājumus un 48 stundu laikā radīja iekārtu un produktu prototipus. Noslēgumā komandu veikumu vērtēja žūrija un labākie ieguva dažādas balvas.
Piektdien Jelgavas tehnikumā svinīgi tika atklāta jauna mērniecības laboratorija un smagatlētikas zāle. Abas jaunās nodarbību telpas ierīkotas, pārbūvējot tehnikuma veco sporta zāli, kas atrodas centrālajā ēkā un pilnvērtīgi netika izmantota kopš izglītības iestādē pirms diviem gadiem tika uzbūvēta atsevišķa sporta zāle ar divreiz lielāko kopējo platību.
Līdz 19. aprīlim jaunie doktoranti un maģistranti aicināti pieteikties Jelgavas valstpilsētas domes balvas konkursā, kas izveidots, lai veicinātu Jelgavas valstspilsētas attīstību, atbalstītu zinātniskās izstrādnes un jaunatnes interesi par zinātni.
29. un 30. aprīlī jau trešo reizi Jelgavā notiks skolēnu jaunrades un uzņēmējspēju veicināšanas pasākums “Biznesa nakts 2022”. Organizatoru komanda aicina pieteikties brīvprātīgos jauniešus vecumā no 16 gadiem, kuri gatavi iesaistīties pasākuma organizēšanā, tādējādi gūstot vērtīgu pieredzi. Brīvprātīgo pieteikumi tiek gaidīti līdz 28. martam, bet 1. aprīlī sāksies jauniešu pieteikšanās “Biznesa naktij”.
Aizvadīta tradicionālā LLU Studējošo pašpārvaldes (LLU SP) “Gada balva 2021” svētku ceremonija, kurā godināti laureāti 15 dažādās nominācijās. Pasākumā izcelti spilgtākie 2021. gada notikumi un godinātas tās personas, kuras devušas būtisku ieguldījumu universitātes tēla celšanā un studējošo labā. Visvairāk nominācijās balvu saņēma Meža fakultāte, tās darbinieki un studenti.
Lielākā daļa 12. klašu skolēnu un profesionālo skolu audzēkņi šodien kārto pirmo centralizēto eksāmenu – angļu valodā. Eksāmens skolās norit, ievērojot virkni drošības prasību – tā norisē drīkst piedalīties tikai audzēkņi un pedagogi ar negatīvu Covid-19 paštestu, telpas iekārtojumā ir jāievēro distance, visiem jālieto sejas maska. Uzrunātie jaunieši atzīst, ka neliels satraukums pirms eksāmena ir, taču neesot tā, ka zināšanas gūtas tikai pēdējā naktī – eksāmenam gatavojušies visu vidusskolas laiku, tāpēc šodien tikai jāparāda, cik daudz ir apgūts. Jaunieši ir diezgan pārliecināti, ka angļu valodā rezultāti būs labi, vairāk viņus satrauc matemātikas eksāmens.