Smejošā seja ar atvērtu muti un apaļām acīm ir Latvijā visbiežāk lietotā emocijzīme – tā ikdienas virtuālajā saziņā tiek izmantota 28 procentos gadījumu, noskaidrots «Samsung Electronics Baltics» veiktajā aptaujā. Tai seko smaids ar iemiegtām acīm un smaids ar atvērtām acīm, kas tiek lietots trešdaļā gadījumu.
Smaidīgo seju ar atvērto muti, baltajiem zobiem un apaļajām acīm saziņā ievērojami biežāk izmanto tieši kurzemnieki, savukārt Latgales iedzīvotāji ir tie, kuri biežāk izrāda sirsnīgās emocijas, izmantojot smaidu ar sirsniņu acīm un gaisa skūpstu. Zemgales un Rīgas iedzīvotāji visbiežāk izmanto smaidu ar atvērtām acīm, kas kopējā vērtējumā ierindojas otrajā vietā. Vidzemē un Pierīgā trešdaļa ir atzinusi, ka populārākā emocijzīme ir smaids ar iemiegtām acīm.
Pašlaik pasaulē ir pieejamas vairāk nekā 2800 emocijzīmes, no kurām teju 2300 tiek izmantotas katru dienu un tiek prognozēts, ka šis skaits 2019. gadā pieaugs vēl par 230 jaunām emocijzīmēm. Salīdzinājumam – pasaulē, tostarp sociālajā tīklā Facebook, populārākā emocijzīme ir smejošā sejiņa ar prieka asarām, kas Latvijā ir piektā visbiežāk izmantotā emocijzīme. Šogad cilvēki arvien biežāk izmanto tieši sirsniņas emocijzīmi, tās popularitāte, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaugusi divas reizes.
Foto: publicitātes