3.9 °C, 2.6 m/s, 91.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaViesnīcai «Jelgava» ceturto zvaigzni «nodrošināja» interjers
Viesnīcai «Jelgava» ceturto zvaigzni «nodrošināja» interjers
09/01/2017

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, izvērtējot viesnīcas «Jelgava» pieteikumu un servisu, piešķīrusi tai četrzvaigžņu statusu. Kā norāda viesnīcas vadītāja Sanita Kalvīte, izvērtēšanas procesā īpaša uzmanība tika pievērsta interjeram.

Viesnīcas vadītāja stāsta, ka viesnīca tika vērtēta pēc Eiropā
vienotiem «Hotelstars Union» sistēmas kritērijiem, kas noteikti uz
laiku no 2015. līdz 2020. gadam. Tie paredz minimālās prasības, kas
jāizpilda, lai saņemtu attiecīgo kategoriju – no vienas līdz piecām
zvaigznēm. Viesnīcai «Jelgava» nu ir četras zvaigznes.

S.Kalvīte skaidro, ka trīs zvaigžņu statuss no četru zvaigžņu
statusa atšķiras ar to, ka viesnīcā jābūt konferenču zālēm,
restorānam, augstākas kvalitātes brokastu piedāvājumam, saunas
pakalpojumiem. Numuros jābūt seifam, mini bāram, dažādiem
mazgāšanās un ķermeņa kopšanas līdzekļiem vannas istabā. Vestibilā
jābūt klientiem brīvi pieejamai apavu tīrāmajai mašīnai. Viesiem
tiek nodrošināta iespēja caur viesnīcas administrāciju pieteikties
ekskursijām, rezervēt biļetes uz teātri, operu vai citiem
pasākumiem. Īpaši tiek vērtēts interjers, pie kura katrā viesnīcā
strādā dažādi dizaineri. Viesnīcā «Jelgava» gultas veļa, aizkari,
tapetes un paklāji ir no Beļģijas. Mēbeles un flīzes vannas istabām
vestas no Itālijas, arī krēsli restorānam un numuriņiem pasūtīti no
kādas slavenas itāļu firmas. Īpaša sadarbība viesnīcai
izveidojusies ar Jelgavas firmu «Elīza-K», kas izgatavoja greznas
gultas ar dubulto ortopēdisko matraci pēc dizainera skicēm. Arī
dīvāni restorānā ir no šīs firmas. Ilgstoša sadarbība viesnīcai ir
ar mākslinieku Uldi Rogu, kura gleznas rotā vestibilu un numuriņus.
Kā norāda S.Kalvīte, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas
komisija viesnīcas «Jelgava» interjeru novērtēja īpaši
atzinīgi.

Lai saņemtu augstākas kategorijas vērtējumu, viesnīcas vadība ar
iesniegumu vērsās Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijā, un
vasaras izskaņā Jelgavā ieradās komisija, lai izvērtētu viesnīcas
atbilstību izvēlētajai kategorijai. Septembra beigās sēdē tika
apstiprināta viesnīcas «Jelgava» atbilstība 4. kategorijai, un
novembrī viesnīca saņēma sertifikātu, kas to apliecina. «Mūsu
mērķis vienmēr ir bijis klients un viņa vēlmes. Cenšamies saviem
viesiem nodrošināt pēc iespējas augstākas kvalitātes servisu un
pakalpojumus. To novērtē arī mūsu klienti, kuri vairākkārt
izteikušies, ka viesnīcas piedāvātā kvalitāte ir augstāka par trīs
zvaigznēm. Šobrīd jūtamies lepni par saņemtajām četrām zvaigznēm,
tas ir stimuls turpināt strādāt un pilnveidoties!» teic viesnīcas
vadītāja.

Jāpiebilst, ka pie viesnīcas ir piestiprināta plāksne, kas
apliecina: šī ir četru zvaigžņu viesnīca. «Hotelstars Union»
sistēmas zīmi lieto rezervēšanas sistēmās, viesnīcu bukletos un
reklāmas brošūrās, izmitināšanas izziņu un adrešu grāmatās,
ceļvežos, reklāmās, un S.Kalvīte lēš, kas tā noteikti viesnīcai būs
papildu reklāma, kas vienlaikus apliecina augsto pakalpojumu
kvalitāti.

Viesnīcas vadītāja norāda, ka viesnīcas tiek vērtētas katru
gadu, un turpmākos gadus (vismaz līdz 2020. gadam, kad ir spēkā
esošie vērtēšanas kritēriji) komisija vērtēs, vai pakalpojumu
klāsts un serviss Jelgavas viesnīcā atbilst ceturtajai
kategorijai.

Jāpiebilst, ka viesnīcā «Jelgava» ir 41 numurs, un 2016. gadā
apkalpoti ap trīs tūkstošiem viesu, no kuriem divi tūkstoši bijuši
ārvalstu viesi no tādām valstīm kā ASV, Albānija, Azerbaidžāna,
Austrija, Austrālija, Brazīlija, Baltkrievija, Beļģija, Bulgārija,
Francija, Horvātija, Gruzija, Islande, Indija, Itālija,
Jaunzēlande, Izraēla, Koreja, Kanāda, Lībija, Luksemburga,
Lielbritānija, Moldova, Maroka, Nīderlande, Polija, Portugāle,
Rumānija, Senegāla, Slovākija, Slovēnija, Spānija, Serbija,
Turcija, Taizeme, Ukraina, Ungārija, Uzbekistāna, Zviedrija, Īrija,
Čehija, Čīle, Šveice, Ķīna. Taču visbiežāk ārvalstu viesi ir
ieceļojuši no Dānijas, Lietuvas, Igaunijas, Vācijas, Krievijas
Federācijas un Somijas. Vidējais viena klienta pavadīto nakšu
skaits viesnīcā ir trīs naktis.

Foto: Austris Auziņš