Paziņoti konkursa «Reklamazaurs» rezultāti. Par labākajām vides reklāmām atzītas «Trikātas Sniega bumbu», «Samsung Galaxy Note II» un «K-rauta» reklāmas, informē rīkotāji.
Ritma Gaidamoviča
«Baltic Communication Partners» asistente Elīza Staņislavska informē, ka par galveno balvu – kristāla konusu ar konkursa logo ietverto «Reklamazaura» tēlu un diplomiem – šogad sacentās vairāk nekā četri simti vides dizaina darbu, kas 2012. gadā bija izvietoti publiskajā telpā visā Latvijā – uz reklāmas stendiem pilsētas ielās, transporta līdzekļiem, namu mūriem, autobusu pieturās.
Aizvadītā gada vides reklāmas tika vērtētas trīs kategorijās – «Lokāli veidots dizains», «Adaptēts dizains» un «Inovatīvs risinājums».
Kategorijā «Lokāli veidots dizains» par labāko vides reklāmas darbu atzīta mediju aģentūras «Mediapool» un kreatīvās aģentūras «Young and Hungry» «Latvijas piena» ražotā Trikātas siera Sniega bumbu reklāma. Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma «Universal McCann» reklāma basketbola klubam VEF Rīga, kā arī mediju aģentūras «Creative Media Baltic» un kreatīvās aģentūras «Marshal Design» reklāma zīmolam «Rosme».
Kategorijā «Adaptēts dizains» uzvaras laurus plūca mediju aģentūras «Starcom» un kreatīvās aģentūras «Publicis Riga» reklāma uzņēmuma «Samsung Electronics Baltics» zīmolam «Galaxy Note II». Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma mediju aģentūras «Magnet Media» un kreatīvās aģentūras «LEAD» reklāma zīmolam «Peugeot 208».
Kategorijā «Inovatīvs risinājums» trīs balvas saņēma mediju aģentūras «Havas Media (MPG)» un kreatīvās aģentūras «Taivas Ogilvy» imidža kampaņa uzņēmumam «K-rauta». Ar diplomiem šajā kategorijā tika apbalvoti mediju un kreatīvās aģentūras «Alphabaltic» reklāma saldējumam «Pols», pasūtītājs uzņēmums «Food Union», kā arī kreatīvās aģentūras «Pro[d]aktiv» reklāma «Swedbank» projektam «Eņģeļi pār Latviju».
Konkursa piecu gadu jubilejā izskanēja priecīga ziņa, proti, pēdējā gada laikā vides reklāmu arvien biežāk pasūta vietējie Latvijas uzņēmumi, kas norāda gan uz vides reklāmas nozares izaugsmi, gan valsts ekonomisko augšupeju.
Jāpiebilst, ka reklāmas darbi tika vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā izejmateriālu un resursu kvalitāte, zīmola atpazīstamība, ziņas uztveramība, maketa atbilstība vides reklāmai, kā arī darba oriģinalitāte.
Labāko darbu noskaidrošanā 50 procentus vērtējuma veidoja auditorijas balsojums konkursa mājas lapā www.reklamazaurs.lv, kur aplūkojami visi iesniegtie darbi, bet otru pusi – profesionālas žūrijas balsojums.
Foto: www.reklamazaurs.lv