5.8 °C, 4.3 m/s, 88.6 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaUzņēmēji dalīsies pieredzes stāstos
Uzņēmēji dalīsies pieredzes stāstos
16/10/2018

Piektdien, 19. oktobrī, pulksten 16 Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Jelgavas biznesa inkubatorā notiks trešais «Lūst vai plīst» pasākums – tā laikā trīs pieredzējuši uzņēmēji dalīsies ar saviem veiksmes stāstiem, kā arī stāstīs par pieļautajām kļūdām uzņēmējdarbībā. Bezmaksas pasākumam nepieciešams iepriekš reģistrēties, norāda Jelgavas biznesa inkubatora projektu vadītāja Renāte Bērante.

Pasākuma gaitā par savu pieredzi uzņēmējdarbībā stāstīs uzņēmuma
«Nakts Mēbeles» vadītājs mēbeļu dizainers zīmolu «Pils Matrači»,
«Heavens» un «Nakts Mēbeles» autors Jelgavas uzņēmējs Juris Griķis.
Tāpat ar savu stāstu par jauna zīmola radīšanu dalīsies uzņēmēja no
Siguldas – Iveta Mazīte. Viņa ir zīmēšanas piederumu zīmola
«Drawies» autore, kura savu uzņēmumu izveidojusi, vēlēdamās radīt
produktu, kas atrisinātu kādas noteiktas cilvēku grupas problēmas.
Bet domāt plašāk pasākuma gaitā klātesošos aicinās kalnu
ultramaratonists Mārtiņš Zvīdriņš, kurš pats sev radījis profesiju.
Plašāk viņš ir pazīstams kā «mākoņskrējējs» jeb «sajūtu
inženieris». M.Zvīdriņš iepazīstinās interesentus ar savu grāmatu
«#Fudzi161km», atklājot, kāds ceļš tika veikts līdz tās
izdošanai.

«Neveiksmes jeb neizdošanās ir iespēja saskatīt pieļautās kļūdas
vai atklāt citus ceļus savu mērķu sasniegšanai. Uzņēmuma attīstībā
ceļš nekad nebūs lineārs, tas noteikti būs ar kāpumiem un
kritumiem. Pasākums «Lūst vai plīst» veidots ar domu iedvesmot
uzņēmējus nebaidīties no neveiksmēm, bet gan pieņemt tās kā labu
mācību, lai varētu attīstīties. Būtiski ir ieklausīties
profesionāļu pieredzē, aizgūt sev būtisko un nepieļaut līdzīgas
kļūdas,» aicina LIAA Jelgavas biznesa inkubatora vadītājs Ņikita
Kazakevičs.

Bezmaksas pasākums norisināsies Jelgavas biznesa inkubatorā
Peldu ielā 7 (5. stāvā). Uz pasākumu aicināts ikviens interesents.
Reģistrēties pasākumam iespējams
LIAA mājaslapā.
 

Foto: publicitātes