Noslēgumam tuvojas kārtējais ielu greiderēšanas cikls. Lielākā daļa ielu ar grants segumu jau nolīdzinātas, savukārt tajās, kur segums bija viskritiskākais, uzbērts jauns grants slānis.
Sintija Čepanone Noslēgumam tuvojas kārtējais ielu greiderēšanas cikls. Lielākā daļa ielu ar grants segumu jau nolīdzinātas, savukārt tajās, kur segums bija viskritiskākais, uzbērts jauns grants slānis.
«Grants seguma ielu greiderēšana notiek vidēji četras reizes gadā. Darbi tiek sākti, tiklīdz to atļauj laika apstākļi,» stāsta pašvaldības aģentūras «Pilsētsaimniecība» Ielu uzturēšanas – realizācijas nodaļas vadītājs Imants Auders.
Šogad, izvērtējot ielu stāvokli, nolemts, ka vairākām uzbērs jaunu grants slāni. «Lietainā laikā braucot pa grantēto ceļu, tas tiek pamatīgi izdangāts, un pilsētā bija vairākas brauktuves, pa kurām pārvietoties jau kļuva apgrūtinoši. Tāpēc tām nolemts uzbērt drupināto granti. Šādi pilsētā uzlabota pagaidām vēl neasfaltētā Vecā ceļa daļa, Ziedoņu iela, vairākas ielas Depo rajonā un citas,» skaidro I.Auders, piebilstot, ka uzbēršanas un greiderēšanas darbi, ko veic SIA «KULK», rit paralēli, un jau drīzumā tie būs pabeigti.
Saskaņā ar «Pilsētsaimniecības» informāciju ielu kopgarums Jelgavā ir 263,63 kilometri, no tām 92,39 kilometri jeb 35 procenti ir ar grants (šķembu) segumu, savukārt 55,45 kilometri jeb 21 procents ar grunts bez seguma.
I.Auders norāda – kilometru ielas nogreiderēšana izmaksā vidēji 18 latus bez PVN, savukārt kubikmetrs drupinātās grants uzbēršanas maksā apmēram 23 latus bez PVN.