22.5 °C, 3.8 m/s, 56.7 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaTehnoloģiju nozīme tēla veidošanā un produkcijas popularizēšanā
Tehnoloģiju nozīme tēla veidošanā un produkcijas popularizēšanā
07/10/2008

Oktobra otrajā pusē Jelgavas un apkaimes uzņēmēji aicināti uz praktisku bezmaksas semināru Jelgavas reģionālajā Pieaugušo izglītības centrā par interneta tehnoloģiju iespēju izmantošanu biznesā.

Anna Afanasjeva 

Oktobra otrajā pusē Jelgavas un
apkaimes uzņēmēji aicināti uz praktisku bezmaksas semināru Jelgavas
reģionālajā Pieaugušo izglītības centrā par interneta tehnoloģiju
iespēju izmantošanu biznesā.

 

Dalībniekiem būs iespēja pārliecināties,
kā izveidot efektīvu interneta mājas lapu un dizaina elementus,
izmantojot uzņēmuma rīcībā esošos resursus. Savā pieredzē dalīsies
arī uzņēmums, kas attīstījis uzņēmējdarbību, izmantojot jauno
tehnoloģiju sniegtās iespējas. Tāpat visa semināra garumā būs
iespēja skatīties filmu par Latvijas uzņēmumiem, kas dalīsies
pieredzē, kā veiksmīgi attīstīt un uzlabot sava uzņēmuma tēlu,
popularizēt produktus un tirdzniecības vietas. Būs iespēja novērtēt
kā, pateicoties radošai pieejai un sadarbībai ar dizaineriem,
uzņēmumi ir veicinājuši savu konkurētspēju.

Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras (LIAA) projektu vadītāja Laura Zvīgule atzīst, ka jaunās
tehnoloģijas fundamentāli var mainīt ikdienu, tāpēc pasākuma nolūks
ir šo nozīmi atklāt un uzsvērt. Līdzšinējā pieredze ne vienam vien
apliecinājusi, ka tas veicina jaunu klientu piesaisti un popularizē
produktus vai pakalpojumus.

Vispirms par interneta tehnoloģiju
attīstības tendencēm un to pielietošanas iespējām mārketingā,
produktu un pakalpojumu reklāmā stāstīs Zigurds Zaķis, viens no
pieredzējušākajiem mārketinga un reklāmas speciālistiem no
aģentūras «Domina BBDO», kurš nozarē strādā no 1992.gada. Pasākuma
noslēgumā Z.Zaķis, demonstrējot un analizējot virkni pēdējo gadu
veiksmīgāko biznesa un mārketinga risinājumu, pievērsīsies mūsdienu
mārketinga veiksmes stāstiem.

Televīzijas režisors un starptautiska
radošā un sociālā tīkla veidotājs Rolands Laķis sniegs praktiskas
idejas, kā bez lieliem ieguldījumiem izmantot jaunās tehnoloģijas
uzņēmuma reklamēšanai. Bez praktiskiem padomiem tiks arī
demonstrēts, kā pašu spēkiem var izveidot elegantus reklāmas
risinājumus. Savukārt par uzņēmuma pieredzi reklāmas materiālu
izgatavošanā stāstīs Valdis Ošiņš no SIA «Balta», kas ir viens no
lielākajiem biroja preču, vizuālās prezentācijas un biroja tehnikas
tirdzniecības uzņēmumiem.

LIAA seminārus par jaunajām tehnoloģijām
organizē piecās pilsētās. Jelgavā, reģionālajā pieaugušo izglītības
centrā seminārs 24.oktobrī sāksies pulksten 9.30 un turpināsies
līdz 17.30. Tā kā seminārs ir bezmaksas un vietu skaits ierobežots,
dalība iepriekš jāpiesaka, reģistrējoties elektroniski LIAA mājas
lapā (www.liaaa.gov.lv). L.Zvīgule papildina, ka seminārā būs
iespēja nodibināt kontaktus ar reģiona radošo nozaru pārstāvjiem,
lai izvērstu sadarbību nākotnē.