No šīs nedēļas «Swedbank» telefonbankā iedzīvotājiem pieejama informatīvā sadaļa par eiro ieviešanu un ar to saistītajiem bankas pakalpojumiem. Piezvanot uz «Swedbank» telefonbankas numuru 67444444 un izvēloties 4. sarunu tematu, ikviens var noklausīties ierakstu ar būtiskākās informācijas apkopojumu – par norēķinu kontiem un kartēm, aizņēmumiem un uzkrājumiem –, kā arī padomus ērtākai pārejai uz eiro, informē bankas preses sekretāre un eiro projekta komunikācijas vadītāja Kristīne Jakubovska.
www.jelgavasvestnesis.lv
«Tuvojoties eiro ieviešanai, rūpējamies par klientiem noderīgas informācijas izvietošanu visos mūsu kanālos. Ņemot vērā, ka pašlaik ik dienas pēc finanšu padoma vai risinājuma «Swedbank» telefonbankā vēršas vidēji 4000 klientu, kas ir aptuveni tikpat daudz, cik trīs filiāles apkalpo mēnesī, eiro apkopojuma izvietošana telefonbankā no mūsu puses ir likumsakarīga. Mūsu mērķis ir, lai pāreja uz eiro mūsu klientiem būtu maksimāli ērta,» saka Ģirts Bērziņš, «Swedbank» valdes loceklis un Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītājs.
«Swedbank» telefonbankas 67444444 līnijas ir aktīvas visu diennakti un pieejamas bez papildu maksas. Piezvanot pa šo tālruni, klienti var saņemt gan bankas konsultācijas, gan lielāko daļu bankas pakalpojumu – sākot no palīdzības neatliekamos gadījumos un beidzot ar maksājumiem un jaunu līgumu noslēgšanu.
Padomi ērtākai pārejai uz eiro pieejami arī «Swedbank» mājas lapā sadaļā «Par eiro ieviešanu Latvijā»: www.swedbank.lv/eiro_ieviesana.