Šorīt konstatēts kārtējais krāpšanas veida «phishing» mēģinājums – vairāki cilvēki, tostarp arī AS «Swedbank» klienti, ir saņēmuši elektroniskas viltus vēstules angļu valodā, kurās viņiem lūgti personiskie finanšu dati – kartes numurs un PIN kods.
www.jelgavasvestnesis.lv
Pagaidām neviens klients finanšu zaudējumus nav cietis, aģentūru LETA informējusi «Swedbank» preses sekretāre Kristīne Jakubovska.
«Swedbank» atkārtoti atgādina – banka nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. «Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr sazinieties ar banku un pārliecinieties par to patiesumu,» aicina Jakubovska.
Visa bankas rīcībā esoša informācija par šo gadījumu tiks nodota tiesībsargājošajām iestādēm.