18.3 °C, 4 m/s, 91.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaStāstīs, kā tehnoloģijas ietekmējušas pirkšanas paradumus
Stāstīs, kā tehnoloģijas ietekmējušas pirkšanas paradumus
31/10/2013

13. novembrī Jelgavā notiks bezmaksas seminārs E-komercija no biznesa un mārketinga viedokļa jeb par to, kā jaunās tehnoloģijas ietekmē mūsu pirkšanas un pārdošanas paradumus.

Ilze Knusle-Jankevica

13. novembrī Jelgavā notiks bezmaksas seminārs
E-komercija no biznesa un mārketinga viedokļa jeb par to, kā jaunās
tehnoloģijas ietekmē mūsu pirkšanas un pārdošanas
paradumus.

Seminārs sastāvēs no trīs lieliem blokiem. Pirmais – e-biznesa
darbības modeļa izvēle – sniegs atbildes uz tādiem jautājumiem: kas
ir tavs klients, kas ir tavs piedāvājums, kas ir tavs tirgus
laukums, tikai e-bizness vai daļa no kopējā biznesa? Otrajā blokā –
Mārketinga instrumentu kombinācijas izvēle e-biznesa attīstībai –
tiks apskatītas tādas tēmas kā digitālā un tradicionālā
komunikācija, klientu plūsmas radīšana uz mājaslapu, mārketinga
analītika efektivitātes uzlabošanai, tava mājaslapa – tavs veikals,
kur klientiem patīk atgriezties. Trešais bloks būs par klienta
uzvedība e-vidē: kā klients izmanto e-vidi līdz pirkuma veikšanai,
kā klients iepērkas e-vidē, kā mērīt klienta uzvedību e-biznesā.
Seminārā uzstāsies «If P&C Insurance» AS Pašapkalpošanās
e-apdrošināšanas nodaļas vadītāja Baltijā Elita Račiņa.

Seminārs notiks 13. novembrī pulksten 10 viesnīcā «Zemgale»
Skautu ielā 2. Papildu informācija par semināru pa tālruni 28646086
(Baiba) vai 63027404 (Ligita) un e-pastu jelgava@chamber.lv,
jrta.asociacija@gmail.com. Reģistrēties semināram var ŠEIT
.

Semināru rīko Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras
(LTRK) Jelgavas nodaļa, Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācija
(JRTA) un JIC/ Biznesa inkubators (JIC). Tas ir otrais no semināru
cikla uzņēmējiem «Uzņēmēju brokastis».

Foto: www.em.gov.lv