Šovakar kinoteātrī «Forum Cinemas» notika kampaņas «Uzslavē labu servisu!» noslēguma pasākums un laureātu apbalvošana. Starp top 50 uzņēmumiem kategorijā «Uzņēmums patērētājam» iekļuva arī vairāki Jelgavas uzņēmumi –«Silva», «Plate», viesnīca «Jelgava» un «Komandors».
Ligita Lapiņa
Nominanti tika vērtēti trīs kategorijās – «Bizness patērētājiem», «Bizness biznesam» un «Valsts un pašvaldību iestādes». Jelgavas uzņēmumi apbalvoti kategorijā «Bizness patērētājiem».
Kategorijā «Bizness patērētājam» «Labsserviss.lv» sadarbībā ar klientu servisa uzlabošanas uzņēmumu «Dive Latvija» veica klientu servisa kvalitātes pētījumu «Slepenais pircējs», kas veidoja 50 procentus no kopvērtējuma, savukārt otrus 50 procentus veidoja sabiedrības vērtējums – uzslavas, ko dalībnieki saņēma visu marta mēnesi portālā www.uzslave.lv, zvanot uz 1188 vai aizpildot anketu klientu apkalpošanas vietās, kur tika izvietotas aptaujas kastītes.
Kā apbalvošanas ceremonijā uzsver vadītājs, bistro «Silva» klienti novērtējuši darbinieku pozitīvismu, apkalpojot klientus jau pašā rīta agrumā. «Un galvenais – arī perfekti atceras, ko kurš ēdīs,» slavē klienti. «Silva» tika apbalvota arī kā visvairāk uzslavētais uzņēmums Zemgalē.
Vēl viens Jelgavas ēdināšanas uzņēmums – restorāns-bārs «Plate» klienti slavē par atmosfēru un gardām maltītēm. «Jauka vieta, vienmēr gardas maltītes un smaidīgs un jauks personāls,» atsauksmē raksta klienti. «Labākā viesnīca Jelgavā un tās apkaimē! Lai slava, cieņa un goda visiem tās darbiniekiem,» tik emocionāli kampaņā klienti uzslavē viesnīcu «Jelgava».
Tāpat starp top 50 laureātiem arī auto serviss uz rezerves daļu veikals «Komandors». Šī uzņēmuma klienti slavē tā vadītāju, kas vienmēr spēj atrast risinājumu jebkurā situācijā.
Šie uzņēmumi tika īpaši izcelti un apbalvoti ar «Labsserviss.lv» kvalitātes zīmi «Klienti mūs uzslavē 2013».
Šogad kampaņā piedalījās 171 uzņēmums, pārstāvot vairāk nekā 1450 klientu apkalpošanas vietas visā Latvijā. 30% dalībnieku pārstāv Rīgu, 20% – Vidzemi, 18% – Kurzemi, savukārt 16% dalībnieku nāk no Zemgales, tikpat daudz – no Latgales.
Organizatori atzīmē, ka kampaņas laikā cilvēki uzslavējuši konkrētus klientu servisa darbiniekus, kā arī novērtējuši uzņēmumus par to sniegto profesionālo apkalpošanu, uzslavējuši par pozitīvu attieksmi, sirsnību un iejūtību, risinot dažādas problēmsituācijas.
Kampaņa «Uzslavē labu servisu!» visā Latvijā no 1. līdz 31. martam norisinājās jau devīto gadu.
Saistītā ziņa:
Akcijā «Uzslavē labu servisu!» piedalās, lai motivētu darbiniekus