7.2 °C, 3 m/s, 84.8 %

Pilsētā

Stacijas remonts tuvojas finišam
30/10/2008

Finiša taisnei pietuvojušies apmēram piecus gadus ilgušie Jelgavas dzelzceļa stacijas remontdarbi. Kopējās stacijas ēkas un apkārtnes atjaunošanas izmaksas esot miljons latu – tā lēš uzņēmums «Latvijas dzelzceļš». Pašlaik atlicis vien nokrāsot ēkas fasādi, paveikt dažādus sīkus remontdarbus un sakārtot stāvlaukumu pie stacijas.

Finiša taisnei pietuvojušies
apmēram piecus gadus ilgušie Jelgavas dzelzceļa stacijas
remontdarbi. Kopējās stacijas ēkas un apkārtnes atjaunošanas
izmaksas esot miljons latu – tā lēš uzņēmums «Latvijas dzelzceļš».
Pašlaik atlicis vien nokrāsot ēkas fasādi, paveikt dažādus sīkus
remontdarbus un sakārtot stāvlaukumu pie stacijas.
«Jelgavas dzelzceļa stacijā remonts nebija veikts kopš pēckara
laikiem, tādēļ šķiet loģiski, ka viss tajā bija pamatīgi
nolietojies – ne tikai fasāde, bet arī komunikācijas. Ēkas sienas
bija mitras līdz pat otrajam stāvam. Taču nu, ja viss ritēs, kā
plānots, jau drīzumā stacijas apmeklētāji varēs novērtēt paveikto,»
stāsta Jelgavas dzelzceļa stacijas priekšnieks Viktors Balabka.
Viņš piebilst, ka jau labu laiku pasažieri var novērtēt stacijas
ēkas iekšpusē veiktos uzlabojumus – ir pazuduši vizuāli
nepievilcīgie avīžu un sīkumlietu tirdzniecības punkti, telpas,
izremontētas atbilstoši šodienas prasībām, ir gaišas, siltas un
patīkamas. Savukārt pašlaik tiek steigti pēdējie ēkas fasādes
remonta darbi. 
Viņš piebilst, ka milzīgs darbs un līdzekļi ieguldīti arī
apmeklētāju acīm nepamanāmajās lietās, kas gan būtiski uzlabo darba
apstākļus un arī drošību stacijā. «Jelgavas dzelzceļa stacijā ir
ierīkota jauna siltumtrase, nomainītas inženierkomunikācijas, logi,
jumts, lietus kanalizācija un veikti daudzi citi darbi,» stāsta
V.Balabka. Viņš piebilst, ka kopējās apjomīgā remonta izmaksas ir
apmēram miljons latu, bet, pateicoties pašvaldības atbalstam, bija
iespējama arī sabiedriskās tualetes izveide. 
Pēc tam, kad būs pabeigts darbs pie ēkas fasādes, tiks
sakārtots arī stāvlaukums stacijas priekšā – nolīdzināti rakumi,
kas radušies, rokot kabeļus, pielabots asfalta segums un gādāts par
zālienu. «Protams, ilgajā remonta laikā stacijas apmeklētājiem bija
jārēķinās ar zināmām neērtībām, taču pēc to beigām būs izdarīts
viss, lai pasažieriem nodrošinātu maksimālas ērtības un ēka būtu
arī vizuāli pievilcīga,» tā V.Balabka.