19.9 °C, 6 m/s, 88 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaSkaistumkopšanas nozares profesionāļi slavē Jelgavā ražotu kosmētiku
Skaistumkopšanas nozares profesionāļi slavē Jelgavā ražotu kosmētiku
21/04/2013

Četri Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmuma «Kivvi Cosmetics» produkti iekļuvuši topā, ko ik gadu veido stila un modes žurnāls «Pastaiga» sadarbībā ar nozares profesionāļiem.

Ilze Knusle-Jankevica

Četri Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmuma «Kivvi
Cosmetics» produkti iekļuvuši topā, ko ik gadu veido stila un modes
žurnāls «Pastaiga» sadarbībā ar nozares
profesionāļiem.

Žurnāls «Pastaiga» ik gadu piedāvā savus favorītus kosmētikas un
parfimērijas jomā – skaistākos, kvalitatīvākos, efektīvākos un
interesantākos produktus deviņās dažādās nominācijās. Tops tiek
veidots sadarbībā ar nozares profesionāļiem, pētot produktu
sastāvu, ņemot vērā pasaules pieredzi, sekojot par kosmētiku un
parfimēriju rakstošo blogeru atsauksmēm un visvairāk pirkto
produktu topiem Latvijas veikalos, veicot klientu aptaujas un,
protams, testējot pašus produktus. Topā iekļauti produkti, kas bija
jaunums Latvijas kosmētikas un parfimērijas tirgū, respektīvi,
tirdzniecībā nonāca 2012. gadā. Konkurss šogad notika septīto
reizi.

Kategorijā «Attīrošie līdzekļi sejas ādai» iekļauti divi «Kivvi
Cosmetics» produkti – «Meža aveņu sejas toniks ar melisas
ekstraktu», kā arī «Sejas skrubis ar bambusu un papaijas sēklu
eļļu». Savukārt kategorijā «Ķermenis» iekļauti vēl divi «Kivvi»
izstrādājumi – «Dzeltenās rozes ķermeņa marmelāde» un «Barojošs
roku krēms ar ķiršu kauliņu un vīnogu sēklu eļļu». Jāpiebilst, ka
uzņēmums šobrīd tirgū piedāvā 19 produktus, kuru receptūru izstrādā
pati uzņēmuma vadītāja Agate Jurkovska-Kanča. Līdz gada beigām
produktu klāstu plānots papildināt līdz 25. «Tas nav tik viegls un
ātrs darbs. Lai gan izstrādātās receptūras mums ļautu piedāvāt ap
40 dažādu produktu, mūsu produkcijas iepakojums ir unikāls – roku
darbs. Mūsu māksliniece visu zīmē ar roku akvarelī, tad darbi tiek
skenēti un iestrādāti iepakojumā,» tā A.Jurkovska-Kanča,
piebilstot, ka tieši oriģinālais iepakojums ir tas, kas viņu
produkciju atšķir no konkurentiem.

Jāpiebilst, ka bioloģiskās kosmētikas ražošanas telpas atrodas
Jelgavas biznesa inkubatorā.

Foto: no uzņēmuma arhīva