21.3 °C, 2 m/s, 68.7 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijā«Sadales tīkls» ievieš četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus
«Sadales tīkls» ievieš četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus
08/07/2016

Turpmāk jautājumos par elektroapgādi klienti aicināti zvanīt pa bezmaksas informatīvo tālruni 8403, bet elektrotīkla bojājumus pieteikt pa bezmaksas tālruni 8404 – lai atvieglotu iedzīvotājiem komunikāciju ar AS «Sadales tīkls», no 1. jūlija uzņēmums ieviesis četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus.

Līdz šim klienti saziņai ar AS «Sadales tīkls» izmantojuši
informatīvo bezmaksas klientu servisa tālruni 80200403 un
elektroapgādes traucējumus pieteica, zvanot pa tālruni 80200404,
bet turpmāk komunikācijai klienti ir aicināti izmantot saīsinātos
četrzīmju tālruņa numurus – attiecīgi 8403 un 8404, informē
«Sadales tīkla» preses sekretāre Tatjana Smirnova, akcentējot, ka
jaunie tālruņa numuri izveidoti klientu ērtībām, jo tos ir vieglāk
atcerēties un ievadīt telefonā, kas ir būtiski gadījumos, kad ir
konstatēts elektrotīkla bojājums vai bīstama situācija elektrotīkla
tuvumā. «Esošie astoņzīmju tālruņu numuri paralēli jaunajiem
četrzīmju numuriem darbosies vēl trīs gadus,» tā viņa.

AS «Sadales tīkls» atgādina, ka informāciju par plānotajiem un
neplānotajiem elektroapgādes pārtraukumiem, plānoto
elektroenerģijas skaitītāja maiņu un gadījumos, kad
elektroenerģijas skaitītājs tiek atslēgts vai pieslēgts, uzņēmuma
klienti operatīvi saņem uz mobilo tālruni nosūtītā īsziņā vai
e-pasta vēstulē, savukārt ar klientiem, kuri savu
kontaktinformāciju nav norādījuši, AS «Sadales tīkls» sazinās,
sūtot vēstules pa pastu. Klienti, kuri nesaņem operatīvos
paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt
un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot informāciju uz e-pastu
st@sadalestikls.lv, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403,
kā arī saziņai ar AS «Sadales tīkls» izmantot sociālos tīklus.

Foto: no JV arhīva