Turpmāk jautājumos par elektroapgādi klienti aicināti zvanīt pa bezmaksas informatīvo tālruni 8403, bet elektrotīkla bojājumus pieteikt pa bezmaksas tālruni 8404 – lai atvieglotu iedzīvotājiem komunikāciju ar AS «Sadales tīkls», no 1. jūlija uzņēmums ieviesis četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus.
Līdz šim klienti saziņai ar AS «Sadales tīkls» izmantojuši informatīvo bezmaksas klientu servisa tālruni 80200403 un elektroapgādes traucējumus pieteica, zvanot pa tālruni 80200404, bet turpmāk komunikācijai klienti ir aicināti izmantot saīsinātos četrzīmju tālruņa numurus – attiecīgi 8403 un 8404, informē «Sadales tīkla» preses sekretāre Tatjana Smirnova, akcentējot, ka jaunie tālruņa numuri izveidoti klientu ērtībām, jo tos ir vieglāk atcerēties un ievadīt telefonā, kas ir būtiski gadījumos, kad ir konstatēts elektrotīkla bojājums vai bīstama situācija elektrotīkla tuvumā. «Esošie astoņzīmju tālruņu numuri paralēli jaunajiem četrzīmju numuriem darbosies vēl trīs gadus,» tā viņa.
AS «Sadales tīkls» atgādina, ka informāciju par plānotajiem un neplānotajiem elektroapgādes pārtraukumiem, plānoto elektroenerģijas skaitītāja maiņu un gadījumos, kad elektroenerģijas skaitītājs tiek atslēgts vai pieslēgts, uzņēmuma klienti operatīvi saņem uz mobilo tālruni nosūtītā īsziņā vai e-pasta vēstulē, savukārt ar klientiem, kuri savu kontaktinformāciju nav norādījuši, AS «Sadales tīkls» sazinās, sūtot vēstules pa pastu. Klienti, kuri nesaņem operatīvos paziņojumus īsziņas veidā vai e-pasta vēstulē, aicināti pārbaudīt un aktualizēt savu kontaktinformāciju, sūtot informāciju uz e-pastu st@sadalestikls.lv, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 8403, kā arī saziņai ar AS «Sadales tīkls» izmantot sociālos tīklus.
Foto: no JV arhīva