Vēl pirms desmit gadiem darba sludinājumi pārsvarā bija sastopami avīzēs, savukārt šobrīd darbaspēka piesaistei arvien aktīvāk tiek izmantoti sociālie tīkli. Kā tos prasmīgi izmantot savā labā, interesenti aicināti uzzināt Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) rīkotajā seminārā «Darbinieku meklēšana sociālajos tīklos – piemēri un labā prakse», kas norisināsies viesnīcā «Zemgale» 10. maijā no pulksten 10 līdz 13.
Sociālie tīkli ir platforma, kas sniedz plašas iespējas kā darba devējiem, tā darba ņēmējiem. Semināra laikā eksperte personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma «DarbaGuru» sponsorēto vakanču projektu vadītāja Ilze Svarena interesentiem stāstīs par to, kādi ir mūsdienu darba meklēšanas paradumi, iepazīstinās ar izmaiņām, ko darba vidē rada sociālie tīkli, kā arī skaidros, kā sociālie tīkli skar darbinieku pienākumus. Tāpat uzņēmēji un citi pasākuma dalībnieki tiks aicināti aizdomāties par to, kādu informāciju paši publicē sociālajos tīklos. Pasākuma gaitā klātesošie tiks iepazīstināti arī ar labo un slikto praksi darba sludinājumu publicēšanā, kā arī diskutēs par ideālo darba piedāvājuma piemēru. Pasākuma izskaņā klātesošie varēs uzzināt par sponsorētajām vakancēm sociālajos tīklos, tostarp par priekšrocībām un atšķirībām no sludinājumiem karjeras portālos, norāda LTRK.
Dalība seminārā LTRK biedriem vienam uzņēmuma pārstāvim ir bez maksas, savukārt katram nākamajam – 10 eiro plus PVN. Uzņēmumiem, kas nav LTRK biedri, dalības maksa ir 20 eiro plus PVN.
Reģistrēties semināram iespējams pa tālruni 28646086 vai e-pastu jelgava@chamber.lv.
Foto: «Jelgavas Vēstnesis»