Kopš šīs nedēļas sākuma pašvaldības Informācijas aģentūrā ieviesta elektroniskā rindas regulēšanas sistēma. Tā ļauj organizēt apmeklētāju plūsmu, līdz ar to nodrošināt vēl kvalitatīvāku klientu apkalpošanu.
Sintija Čepanone
Informācijas aģentūras vadītāja Ingrīda Āna uzsver, ka viens no galvenajiem aģentūras uzdevumiem ir klientu apkalpošana. Lai to veiktu pēc iespējas kvalitatīvāk, arī šeit ieviests rindu regulators. «Ierīce ir analoga tām, kādas ir, piemēram, bankās, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā un citās iestādēs. Taču šis rindu regulators ir vienkāršāks, jo nav sadales pa jomām, tāpēc apmeklētājam nav jādomā, kuru pogu spiest – ir tikai viena: Apmeklētāju apkalpošana,» I.Āna norāda, ka visiem Informācijas aģentūrā strādājošajiem konsultantiem ir vienāda kompetence, tāpēc nav būtiski, kādā jautājumā iedzīvotājs vēršas – viņam var palīdzēt ikviens aģentūras speciālists. Jāpiebilst, ka klientus pašlaik aģentūrā vienlaicīgi apkalpo četri cilvēki. Kad ir lielāka apkalpotāju plūsma, pievienojas arī piektais.
«Darba procesā nereti nācās saskarties ar problēmu, ka klienta un speciālista sarunu dzird arī trešā persona, kas gaida savu kārtu, un tādējādi netieši piedalās citas personas problēmas izklāstā,» Informācijas aģentūras vadītāja bilst, ka tagad tas vairs nav iespējams, turklāt nākamajam apmeklētājam konsultants pievēršas, kad nokārtotas visas formalitātes ar iepriekšējo. Jāpiebilst, ka rindu regulators turpmāk ļaus pilnvērtīgāk veikt statistiku, piemēram, cik ilgu laiku speciālisti patērē noteiktas problēmas risināšanai, kā arī noteikt apmeklētāju plūsmas intensitāti.
Kā novēroja «Jelgavas Vēstnesis», Informācijas aģentūras apmeklētājus rindas regulētājs nemulsina un arī pensionāri zina, kā tas darbojas.
Jāatgādina, ka pērn Informācijas aģentūrā vērsušies vairāk nekā 35 tūkstoši iedzīvotāju un saņemti nepilni sešpadsmit tūkstoši fizisku un juridisku personu rakstiski iesniegumi.