16.5 °C, 0.5 m/s, 93.1 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijāPTAC šogad vērtējis pretenzijas par būvniecības kvalitāti 210 934 latu vērtībā
PTAC šogad vērtējis pretenzijas par būvniecības kvalitāti 210 934 latu vērtībā
15/09/2008

Līdz šā gada 1. septembrim Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) visvairāk – 106 sūdzības – izskatījis par būvniecības pakalpojumiem 208 003 latu vērtībā, liecina PTAC sniegtā informācija.

Līdz šā gada 1. septembrim Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs (PTAC) visvairāk – 106 sūdzības – izskatījis
par būvniecības pakalpojumiem 208 003 latu vērtībā, liecina PTAC
sniegtā informācija.

 

Attiecībā uz 13 pretenzijām par 9457
latus vērtiem būvniecības pakalpojumiem PTAC radis pozitīvu
risinājumu, 21 sūdzības izskatīšanas rezultātā par 13 773 latu
vērtiem būvpakalpojumiem pieņemts patērētājam labvēlīgs lēmums,
trīs sūdzības par 3290 latus vērtiem pakalpojumiem atzītas par
nepamatotām.

PTAC 48 sūdzību autoriem par 96 273
latus vērtiem pakalpojumiem sniedzis skaidrojumu, bet 14 sūdzības
par 69 623 latus vērtiem būvniecības pakalpojumiem PTAC atteicies
izskatīt.

Par avio pakalpojumu kvalitāti PTAC līdz
1.septembrim bija izskatījis 62 sūdzības 8540 latu
vērtībā.

Septiņos gadījumos par 850 latus vērtiem
pakalpojumiem rasts pozitīvs risinājums, septiņos gadījumos par 650
latus vērtiem avio pakalpojumiem PTAC pieņēmis patērētājam
labvēlīgu lēmumu, četras sūdzības par 35 latu vērtiem pakalpojumiem
PTAC atzinis par nepamatotām, 16 gadījumos par 921 lata vērtiem
pakalpojumiem sniegts skaidrojums, bet 11 pretenzijas par 3047 latu
vērtiem avio pakalpojumiem PTAC atteicies izskatīt.

Tūrisma pakalpojumu kvalitātes jomā PTAC
izskatījis 39 sūdzības 26 423 latu vērtībā, no tām divos gadījumos
par 990 latus vērtiem pakalpojumiem PTAC radis labvēlīgu
risinājumu, trijos gadījumos par pakalpojumiem 1735 latu vērtībā
PTAC pieņēmis iesniedzējam labvēlīgu lēmumu, piecas sūdzības 1115
latu kopvērtībā atzītas par nepamatotām, astoņos gadījumos par 5280
latu vērtiem pakalpojumiem PTAC sniedzis skaidrojumu, savukārt sešu
sūdzību izskatīšanu 11 508 latu vērtībā PTAC atteicis.

Par automašīnu remonta pakalpojumiem
PTAC bija saņēmis 27 pretenzijas 23 362 latu vērtībā, vienā
gadījumā par 480 latu vērtiem pakalpojumiem pieņemts sūdzības
iesniedzējam labvēlīgs lēmums, bet astoņos gadījumos par 1274 latus
vērtiem pakalpojumiem PTAC sniedzis skaidrojumu. Sešas pretenzijas
1830 latu kopvērtībā PTAC izskatīt atteicies.

Mēbeļu un individuālo pasūtījumu jomā
PTAC izskatījis 39 pretenzijas 54 126 latu vērtībā, no tām astoņos
gadījumos par kopumā 9955 latus vērtiem pakalpojumiem rasts
iesniedzējam labvēlīgs risinājums, deviņos gadījumos par 8394 latus
vērtiem pakalpojumiem pieņemts sūdzības autoram labvēlīgs lēmums,
savukārt divas sūdzības 12 397 latu vērtībā atzītas par
nepamatotām. Desmit sūdzību autoriem, kas bija izvirzījušas
pretenzijas par 11 309 latu vērtiem pakalpojumiem, PTAC sniedzis
skaidrojumu.

Par īres un komunālo pakalpojumu
kvalitāti līdz 1.septembrim PTAC bija saņēmis 171 sūdzību, no kurām
izskatījis 54 pretenzijas par 59 latus vērtiem pakalpojumiem. 10
gadījumos PTAC sūdzību iesniedzējam sniedzis skaidrojumu, 36
pretenzijas 59 latu vērtībā nosūtītas izskatīšanai citām
institūcijām, bet viena pretenzija septembra sākumā PTAC bija
izskatīšanas stadijā.

Par elektronisko sakaru pakalpojumu
kvalitāti PTAC līdz septembra sākumam bija izskatījis 40
pretenzijas 1459 latu vērtībā, no tām 12 gadījumos par 434 latus
vērtiem pakalpojumiem rasts pozitīvs risinājums, piecas pretenzijas
par 761 latu atzītas par nepamatotām, piecu sūdzību autoriem par 67
latus vērtiem pakalpojumiem PTAC sniedzis skaidrojumu. Četras
pretenzijas 63 latu kopvērtībā PTAC atteicies izskatīt.

No šā gada 1.janvāra līdz 1.septembrim
PTAC kopumā bija izskatījis 428 pretenzijas 330 681 lata
kopvērtībā, no tām 59 gadījumos attiecībā uz 21 878 latus vērtu
pakalpojumu kvalitāti PTAC radis pozitīvu risinājumu, 38 gadījumos
par 26 334 latus vērtiem pakalpojumiem PTAC pieņēmis labvēlīgu
lēmumu, 23 pretenzijas par 25 377 latus vērtiem pakalpojumiem PTAC
atzinis par nepamatotām, 113 gadījumos par 117 355 latus vērtiem
pakalpojumiem PTAC sniedzis skaidrojumu.

 

www.leta.lv