Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) patērētāju informēšanai izveidojis interneta vietni «Percgudri.lv», preses konferencē pastāstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikācijas daļas vadītāja Sanita Gertmane.
Interneta vietne izveidota kampaņas «Iepērkamies internetā!? Gudri un piesardzīgi» ietvaros. Kā biznesa portālam «Nozare.lv» pastāstīja Gertmane, tā darbosies gan kampaņas laikā – no šodienas līdz 28.septembrim, gan pēc tam.
««Percgudri.lv» ir blogs, kurā kampaņas laikā katru dienu kāds sabiedrībā pazīstams cilvēks stāstīs par savu pieredzi, iepērkoties internetā, – pašlaik interneta vietnē var iepazīties ar ekonomikas ministra Daniela Pavļuta pieredzi un padomiem un ar PTAC direktores Baibas Vītoliņas ieteikumiem,» pastāstīja Gertmane.
Pēc Germanes teiktā, ««Percgudri.lv» ir arī tests patērētāju zināšanu pārbaudei «Iepirkšanās guru». «Labāko rezultātu ieguvēji saņems balvas,» uzsvēra Gertmane.
Tāpat «Percgudri.lv» ir arī publicēta instrukcija, kas patērētājiem skaidro, kas jāņem vērā, iepērkoties internetā Latvijā, citur Eiropas Savienībā vai ārpus tās robežām.
«Kampaņas laikā «Percgudri.lv» tiks popularizēts gan sociālajā tīklā «Draugiem.lv», gan «Radio Star FM» ēterā.
Kā ziņots, PTAC kampaņu «Iepērkamies internetā!? Gudri un piesardzīgi» rīko, lai informētu patērētājus par drošu iepirkšanos internetā. Par to, ka patērētājiem ir vēlme iegādāties preces un pakalpojumus internetā, taču ne vienmēr ir pietiekamas zināšanas, lai apzinātos visus riskus, liecina patērētāju sūdzību skaits saistībā ar interneta vidē iegādātām precēm, pakalpojumiem, kā arī ar internetu kā iepirkšanās kanālu, kas šogad PTAC pieaudzis vairāk nekā četras reizes.
LETA