15.2 °C, 3.3 m/s, 54.5 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijā«Pasažieru vilciens» izstrādājis aplikāciju operatīvai pasažieru informēšanai
«Pasažieru vilciens» izstrādājis aplikāciju operatīvai pasažieru informēšanai
28/06/2013

AS «Pasažieru vilciens» (PV) sadarbībā ar mobilo aplikāciju izstrādes uzņēmumu «AmberPhone» izstrādājis mobilo aplikāciju, kas ļaus pasažieriem ērti un operatīvi uzzināt visu nepieciešamo informāciju par pasažieru vilcienu kustību, informē «Pasažieru vilciena» sabiedrisko attiecību speciāliste Jana Priedniece.

www.jelgavasvestnesis.lv

AS «Pasažieru vilciens» (PV) sadarbībā ar mobilo
aplikāciju izstrādes uzņēmumu «AmberPhone» izstrādājis mobilo
aplikāciju, kas ļaus pasažieriem ērti un operatīvi uzzināt visu
nepieciešamo informāciju par pasažieru vilcienu kustību, informē
«Pasažieru vilciena» sabiedrisko attiecību speciāliste Jana
Priedniece.

Mobilā aplikācija paredzēta «Android» un «iOS» operētājsistēmām.
Tā bez maksas lejuplādējama «Apple App Store» un «Google Play
Store». Visās stacijās un arī vilcienos tiks izvietoti QR kodi, kas
ļaus ātri atrast aplikāciju un to lejuplādēt.

Mobilā aplikācija telefonu un planšetdatoru lietotājiem ļaus
uzzināt vilcienu kursēšanas grafikus, izmaiņas kustības sarakstā,
tai skaitā operatīvo informāciju par vilcienu kavēšanos vai
atcelšanu. Ikviens aplikācijas lietotājs varēs izveidot savu
personalizēto vilcienu kustības sarakstu, lai precīzi zinātu sev
nepieciešamo vilcienu kursēšanas grafiku. Sistēma izstrādāta tā,
lai tiešsaistē parādītu arī tuvāko dzelzceļa staciju apskatītajā
maršrutā, uzzinātu laiku līdz tuvākajam vilcienam un biļetes cenu
izvēlētajā maršrutā.

Izmantojot aplikāciju, pasažieri varēs iepazīties ar
piedāvājumiem tūrisma ceļojumiem ar vilcienu, izpētīt pasažieru
pārvadāšanas noteikumus, rakstīt ierosinājumus, atsauksmes vai
sūdzības. Aplikācijas lietotāji varēs izvēlēties informāciju
latviešu, krievu un angļu valodā. Aplikācija darbosies arī
bezsaistes režīmā, bet datu atjaunošana, notiks, tikai
pieslēdzoties internetam.

Mobilās aplikācijas izstrāde ir tikai viens no soļiem, ko PV
īsteno, lai uzlabotu un attīstītu pasažieru apkalpošanu un
informēšanu. PV turpina darbu pie bezvadu interneta ierīkošanas
vilcienos un sistēmas izstrādes biļešu iegādei internetā.

PV aicina pasažierus sniegt atsauksmes un ierosinājumus
aplikācijas funkcionalitātes papildināšanai un uzlabošanai.