AS «Pasažieru vilciens» (PV) sadarbībā ar mobilo aplikāciju izstrādes uzņēmumu «AmberPhone» izstrādājis mobilo aplikāciju, kas ļaus pasažieriem ērti un operatīvi uzzināt visu nepieciešamo informāciju par pasažieru vilcienu kustību, informē «Pasažieru vilciena» sabiedrisko attiecību speciāliste Jana Priedniece.
www.jelgavasvestnesis.lv
Mobilā aplikācija paredzēta «Android» un «iOS» operētājsistēmām. Tā bez maksas lejuplādējama «Apple App Store» un «Google Play Store». Visās stacijās un arī vilcienos tiks izvietoti QR kodi, kas ļaus ātri atrast aplikāciju un to lejuplādēt.
Mobilā aplikācija telefonu un planšetdatoru lietotājiem ļaus uzzināt vilcienu kursēšanas grafikus, izmaiņas kustības sarakstā, tai skaitā operatīvo informāciju par vilcienu kavēšanos vai atcelšanu. Ikviens aplikācijas lietotājs varēs izveidot savu personalizēto vilcienu kustības sarakstu, lai precīzi zinātu sev nepieciešamo vilcienu kursēšanas grafiku. Sistēma izstrādāta tā, lai tiešsaistē parādītu arī tuvāko dzelzceļa staciju apskatītajā maršrutā, uzzinātu laiku līdz tuvākajam vilcienam un biļetes cenu izvēlētajā maršrutā.
Izmantojot aplikāciju, pasažieri varēs iepazīties ar piedāvājumiem tūrisma ceļojumiem ar vilcienu, izpētīt pasažieru pārvadāšanas noteikumus, rakstīt ierosinājumus, atsauksmes vai sūdzības. Aplikācijas lietotāji varēs izvēlēties informāciju latviešu, krievu un angļu valodā. Aplikācija darbosies arī bezsaistes režīmā, bet datu atjaunošana, notiks, tikai pieslēdzoties internetam.
Mobilās aplikācijas izstrāde ir tikai viens no soļiem, ko PV īsteno, lai uzlabotu un attīstītu pasažieru apkalpošanu un informēšanu. PV turpina darbu pie bezvadu interneta ierīkošanas vilcienos un sistēmas izstrādes biļešu iegādei internetā.
PV aicina pasažierus sniegt atsauksmes un ierosinājumus aplikācijas funkcionalitātes papildināšanai un uzlabošanai.