Pēdējo četru mēnešu laikā ievērojami paplašinājies cauruļu ražotāja «Evopipes» eksporta tirgus – uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Edgars Viļķins norāda, ka pārdošanas apjomi pieauguši tieši Krievijā un Skandināvijas valstīs. Viņš uzskata, ka tas panākts ar rūpīgu darbu, nevis reklāmu.
Ilze Knusle-Jankevica
Portāls www.jelgavasvestnesis.lv jau rakstīja, ka no septembra uzņēmums «Evopipes» atbalsta basketbola komandu «VEF Rīga». Šāds lēmums pieņemts, jo «vefieši» spēlē gan Baltijas basketbola līgā, gan Austrumeiropas līgā VTB, savukārt uzņēmums orientējas tieši uz Austrumeiropas tirgu. Jautāts, vai noieta tirgus paplašināšanās Krievijā varētu būt pirmie reklāmas augļi, E.Viļķins norāda, ka tas, viņaprāt, drīzāk ir pašu rūpīga darba rezultāts, nevis reklāmas atdeve. ««VEF» VTB līgā spēlē tikai trīs mēnešus, tāpēc runāt par reklāmas atdevi vēl ir pāragri. Neesam arī veikuši analīzi par to, cik tā ir iedarbīga, bet katrā gadījumā neviena tieša pierādījuma, ka pieprasījums audzis, pateicoties reklāmai uz basketbola formām, mums nav,» tā uzņēmuma valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka to, vai šis solis uzņēmumam atmaksājies, varēs sākt izvērtēt apmēram pēc gada.
Jāpiebilst, ka «VEF Rīga» ir vienīgā sporta komanda, ko «Evopipes» atbalsta. Lai gan neoficiālās sarunās uzņēmuma pārstāvji ir pieļāvuši, ka varētu atbalstīt arī sportu Jelgavā, pagaidām šāda iespēja nav radusies.
Kopumā aizvadītais gads uzņēmumam bijis veiksmīgs un 2009. gads noslēgts ar piecu miljonu eiro apgrozījumu. Tiesa, šobrīd uzņēmumā darbi rit gausāk, jo laika apstākļi nav labvēlīgi «Evopipes» produktu patēriņam un lietošanai, bet E.Viļķins norāda – viss notiek pēc plāna. Uzņēmums joprojām gatavojas paplašināt ražošanu un plāno arī šo gadu noslēgt ar pozitīvu bilanci.
Foto: Ivars Veiliņš