5.9 °C, 2.2 m/s, 97.5 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijā«Omniva» paplašina pakomātu tīklu
«Omniva» paplašina pakomātu tīklu
18/06/2018

Investējot teju miljonu eiro, «Omniva» līdz šā gada beigām plāno paplašināt pakomātu tīklu, uzstādot papildu 45 pakomātus dažādās Latvijas pilsētās, informē uzņēmuma projektu vadītāja Ilze Žūka.

Šobrīd uzņēmums nupat realizējis pērnā gada projektu –
nodrošinājis papildu pakomātus 57 Latvijas vietās. Tādējādi
iedzīvotājiem šobrīd pieejami 116 «Omniva» pakomāti ar 13796
skapīšiem. Savukārt līdz šā gada beigām uzņēmums plāno uzstādīt vēl
45 pakomātus dažādās Latvijas pilsētās. «Lai arī Omniva šobrīd
aptver gandrīz 80 procentus pakomātu pakalpojuma biznesa tirgus
daļu Latvijā, mūsu ambīcija palielināt tirgus pozīcijas tikai
pieaug. Redzot e-komercijas straujo attīstību, mūsu pakomātu
tīklojuma paplašināšana ir loģisks biznesa solis. Šī iemesla dēļ no
2018. gada augusta līdz šī gada decembrim plānojam uzstādīt 19
jaunus pakomātus Rīgā un 26 pakomātus arī citās Latvijas apdzīvotās
vietās – Saulkrastos, Raganā, Ropažos, Ugālē, Rojā, Cēsīs, Ērgļos,
Inčukalnā, Kārsavā, Ogrē, Jūrmalā, Vecumniekos, Viesītē, Talsos,
Ventspilī, Koknesē, Mālpilī, Dundagā, Vangažos, Strenčos u.c.,»
skaidro «Omniva» vadītāja Beāte Krauze.

Analizējot tirgus situāciju, šī gada martā uzņēmumā veikts
pētījums, kas apliecina, ka Latvijas iedzīvotāji aizvien aktīvāk
izmanto iespēju tiem nepieciešamās preces iegādāties internetā – no
aptaujātajiem gandrīz 80 procenti atzinuši, ka pusgada laikā vismaz
reizi veikuši pirkumus internetā. Tur gandrīz vienlīdz aktīvi
iepirkušies gan Rīgā dzīvojošie, gan lauku iedzīvotāji – attiecīgi
81 un 79 procenti. Ne mazāk būtisks ir aktīvo pircēju rādītājs, jo,
aptaujājot dažādas vecuma grupas, secināts, ka vecumā no 18 līdz 59
gadiem pircēji izmanto e-komercijas priekšrocības gandrīz vienlīdz
aktīvi, turklāt aktīvāk iepērkas tieši vīrieši. «Nereti
redzam, ka pēc mūsu jauno pakomātu uzstādīšanas attiecīgajās
pilsētās vai ciemos palielinās ekonomiskā aktivitāte – mājražotāji
var nosūtīt savus ražojumus uz citām pilsētām, turklāt ne tikai
Latvijā, bet visā Baltijā,» rezumē B.Krauze, papildinot, ka tas
motivē veicināt pakalpojumu pieejamību.

Foto: publicitātes