17.3 °C, 8.1 m/s, 93.9 %

Kultūra

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsKultūraMūzikas vidusskolas audzēkņiem panākumi valsts labāko vokālistu konkursā
Mūzikas vidusskolas audzēkņiem panākumi valsts labāko vokālistu konkursā
28/01/2014

Aizvadīts Latvijas profesionālās ievirzes un profesionālās vidējās mūzikas izglītības iestāžu izglītības programmas «Vokālā mūzika – Kora klase» audzēkņu valsts konkursa dziedāšanā fināls. Ar labiem rezultātiem no tā atgriezušies arī Jelgavas Mūzikas vidusskolas audzēkņi – Jānim Landmanim 3. vieta, bet Līvai Letīcijai Pekarskai 4. vieta.

Ritma Gaidamoviča

Aizvadīts Latvijas profesionālās
ievirzes un profesionālās vidējās mūzikas izglītības iestāžu
izglītības programmas «Vokālā mūzika – Kora klase» audzēkņu valsts
konkursa dziedāšanā fināls. Ar labiem rezultātiem no tā
atgriezušies arī Jelgavas Mūzikas vidusskolas audzēkņi – Jānim
Landmanim 3. vieta, bet Līvai Letīcijai Pekarskai 4.
vieta.

Latvijas Nacionālā kultūras centra Sabiedrisko
attiecību speciāliste Inga Bika informē, ka finālā četrās vecuma
grupās sacentās vairāk nekā 60 labākie Latvijas mūzikas skolu kora
klases dziedātāji. Viņu vidū divās grupās tika pārstāvēta arī
Jelgavas Mūzikas vidusskola – jaunākajā startēja Rihards Andris
Lešinskis, otrajā grupā – L.L.Pekarska un J.Landmanis, kuru
sniegumu žūrija attiecīgi novērtējusi ar 4. un 3. vietu.

Konkursantus vērtēja profesionāla žūrija:
Zigrīda Krīgere – Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Vokālās
katedras vadītāja, Laila Holmberga – Latvijas Nacionālās operas
koncertmeistare un Viesturs Gailis – Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas
akadēmijas Vokālās katedras Operdziedāšanas klases vadītājs.

Valsts konkurss, kuru rīko Latvijas
nacionālais kultūras centrs, ir viens no mūzikas, mākslas skolu un
vidusskolu izglītības kvalitātes monitoringa veidiem. Tas norisinās
trīs kārtās, no kurām pirmajā piedalās visas skolas, kuras īsteno
noteiktu izglītības programmu, otrajā kārtā reģiona līmenī sacenšas
skolu izvirzītie labākie audzēkņi. Konkursa finālā piedalās labākie
Latvijas topošie mūziķi, un tā ir iespēja salīdzināt savu varēšanu
ar citiem labākajiem audzēkņiem, kas ir būtisks arguments audzēkņa
tālākā izaugsmē un pašanalīzē.