13.1 °C, 0.4 m/s, 64.3 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijāMinistru kabinetā ievieš bezmaksas informatīvo tālruni
Ministru kabinetā ievieš bezmaksas informatīvo tālruni
28/03/2012

Turpmāk iedzīvotāji ar Ministru kabinetu varēs sazināties, izmantojot bezmaksas informatīvā tālruņa līniju 80000120, aģentūru LETA informēja Valsts kancelejā.

Turpmāk iedzīvotāji ar Ministru kabinetu varēs
sazināties, izmantojot bezmaksas informatīvā tālruņa līniju
80000120, aģentūru LETA informēja Valsts kancelejā.

«Lai atvieglotu iedzīvotāju saziņu ar Ministru kabinetu, esam
ieviesuši bezmaksas informatīvā tālruņa līniju. Tāpat šī gada laikā
spersim nākamo soli uz priekšu uz klientu orientētas saziņas
nodrošināšanā un ieviesīsim arī «Skype» tehnoloģijas. Vēl viens no
prioritārajiem darbiem valdības nama pieejamības nodrošināšanā būs
uzlabot cilvēku ar īpašām vajadzībām pieņemšanu,» sacījusi Valsts
kancelejas direktore Elita Dreimane.

Šī gada pirmajā ceturksnī kopumā Ministru kabinetā un Valsts
kancelejā ir saņemts 741 fizisko un juridisko personu iesniegums,
no tiem 687 adresēti premjeram un valdībai, uzklausīti 50
apmeklētāji, kā arī vairāk nekā 1800 zvani.

Vēstulēs, telefona zvanos un tikšanās laikā iedzīvotāji pauduši
viedokli par izglītības un veselības jomu, interesējušies par tādām
tēmām kā referendums, nekustamā īpašuma nodoklis, nodokļu
deklarācijas iesniegšanas kārtība, iedzīvotāju ienākuma nodokļa
ieturēšana, sociālās palīdzības sniegšana. Iedzīvotāji nav
vienaldzīgi arī par politiskajiem procesiem valstī, saņemti arī
priekšlikumi normatīvo aktu izmaiņām.

Valsts kanceleja nodrošina Ministru kabinetam, Ministru
prezidentam un Valsts kancelejai adresēto iesniegumu izskatīšanu,
apmeklētāju pieņemšanu un uzziņu sniegšanu pa tālruni.

LETA