9 °C, 3.7 m/s, 87.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāLīdz nedēļas beigām ēku Dobeles šosejā cer nojaukt
Līdz nedēļas beigām ēku Dobeles šosejā cer nojaukt
22/10/2008

Līdz 29. novembrim Ventspils uzņēmumam «Stalkers K» jānojauc ēka Dobeles šosejas un Atmodas ielas krustojumā. Šis ir pirmais «taustāmais» solis pilsētas Ziemeļu apvedceļa izbūves virzienā.

Anna Afanasjeva

Līdz 29. novembrim Ventspils
uzņēmumam «Stalkers K» jānojauc ēka Dobeles šosejas un Atmodas
ielas krustojumā. Šis ir pirmais «taustāmais» solis pilsētas
Ziemeļu apvedceļa izbūves virzienā.

 

Pašvaldības Īpašumu konversijas
pārvaldes vadītāja Sigita Beļaka stāsta, ka lēmumu atpirkt no
īpašniekiem trīs mājas un trīs nekustamos īpašumus apvedceļa
projekta īstenošanai pieņēma jau pagājušā gadā. Šogad Dobeles
šosejas mājas dzīvokļu īpašnieki saņēma kompensācijas par īpašuma
nodošanu pašvaldībai. Naudas izteiksmē samaksa bija apmēram 20 000
latu. Viena mitekļa īpašnieks to izvēlējās iemainīt pret zemes
gabalu. Savukārt ēkai piegulošā zeme piederēja pašvaldībai, tāpēc
tā nebija jāatpērk.

Cenu aptaujā par ēkas nojaukšanu zemāku
cenu piedāvāja SIA «Stalkers K» no Ventspils, kas šo darbu uzņēmās
veikt par 5 921 latu, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Darbs
jāpaveic divu nedēļu laikā pēc ēkas nojaukšanas projekta
saskaņošanas jeb līdz 29. oktobrim.

Uzņēmuma pārstāvji plāno, ka ēku
izdosies nojaukt, teritoriju nolīdzināt un sakārtot jau līdz šīs
nedēļas beigām, kaut arī pirmdien tie ritējuši gausi. Vispirms
nācies izveidot stingru pamatu, lai nojaukšanā iesaistītā tehnika
zemajā gruntī nenogrimtu.

Apvedceļa izbūves projekts skar arī
Meiju ceļa 53. namu un māju Vēju ceļā 1. Lēmumprojektu par šīm ēkām
domnieki izskatīs ceturtdien.

Ideja izbūvēt apvedceļu un otru jeb
Ziemeļu tiltu pār Lielupi Jelgavā virmo vismaz trīs gadu desmitus.
Tomēr līdz reālam rezultātam joprojām ir tālu. Tāpēc pašvaldība
nolēmusi nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai nākotnē nebūtu
šķēršļu projekta īstenošanai un investīciju
piesaistīšanai.

 FOTO: Ivars Veiliņš