Uzņēmums «Latvijas piens» sācis ražot inovatīvu produktu – proteīna dzērienu «ProCapsul». Šobrīd tirgū tiek piedāvāti trīs veidu proteīna dzērieni, bet garšu spektru plānots papildināt. Uzņēmuma vadība uzskata, ka šim produktam piemīt eksporta potenciāls.
Uzņēmuma pārstāve Rita Voronkova stāsta, ka proteīna dzēriena recepti izstrādāja «Latvijas piena» tehnologi un tas ir atšķirīgs no tiem, kas pieejami patērētājiem Latvijas tirgū šobrīd. «Šo proteīna dzērienu var pielīdzināt vērtīgai maltītei, jo tas satur augstu proteīna devu. Pievienotās komponentes – omega 3, kviešu dīgļu milti, pektīns, fosfors un kālijs – nodrošina nepieciešamo uzturvērtību,» viņa norāda.
Dzēriens top no Latvijā ražotām izejvielām: «Latvijas piena» ražotajām siera sūkalām un «Puratos» džemiem, šobrīd piedāvājot trīs garšas – plūmju, banānu un mango. Dzēriens tiek fasēts Vācijā, nodrošinot augstu produktu kvalitāti ar ilgu derīguma termiņu – četri mēneši. Jāpiebilst, ka dzēriens pārstāv zīmola «TRIKATA» produktu grozu.
«Produkta kvalitāte un produkta cena ir divi būtiski faktori, kas jāspēj nodrošināt ražotājam. Uzskatu, ka līdz šim nav novērtētas tās racionālās iespējas, ko dod sadarbība ar citiem ražotājiem gan Baltijas, gan starptautiskā mērogā. Starptautiskās sadarbības rezultātā Latvijā ražotais piens pārtop augstvērtīgos piena produktos,» uzsver «Latvijas piena» valdes priekšsēdētāja Anita Skudra, norādot, ka sadarbībā ar Igauniju uzņēmums jau piedāvā pienu ar D vitamīnu un kefīru ar bifidobaktērijām.
Uzņēmuma vadība uzskata, ka proteīna dzēriens ir inovatīvs produkts ar eksporta potenciālu. «Zinām, ka šī ir augoša produktu kategorija, un ar savu inovāciju piesakām «TRIKATA» šajā kategorijā. Vērosim attīstības tendences un sekosim tām,» norāda R.Voronkova, skaidrojot, ka produkta eksportspējas tiks pārbaudītas arī vairākās starptautiskajās pārtikas izstādēs, kurās «Latvijas piens» nākamgad plāno piedalīties, – Vācijā, Londonā, Dubaijā.
2014. gadā «Latvijas piens» uzsāka siera ražošanas paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu ar augstāku pievienoto vērtību. Uzņēmums aktīvi strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un eksporta palielināšanu. Kopumā «Latvijas piens» eksportē 50 procentus no saražotā siera uz 11 valstīm, bet par nozīmīgāko siera eksporta reģionu kļuvusi Skandināvija. Vienlaikus tiek veikta jaunu eksporta tirgu izpēte, notiek jaunu, eksporta tirgiem piemērotu piena produktu izstrāde.
Foto: publicitātes