2.4 °C, 1.2 m/s, 94.9 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Latvijas piens» sācis ražot jaunu produktu
«Latvijas piens» sācis ražot jaunu produktu
16/11/2016

Uzņēmums «Latvijas piens» sācis ražot inovatīvu produktu – proteīna dzērienu «ProCapsul». Šobrīd tirgū tiek piedāvāti trīs veidu proteīna dzērieni, bet garšu spektru plānots papildināt. Uzņēmuma vadība uzskata, ka šim produktam piemīt eksporta potenciāls.

Uzņēmuma pārstāve Rita Voronkova stāsta, ka proteīna dzēriena
recepti izstrādāja «Latvijas piena» tehnologi un tas ir
atšķirīgs no tiem, kas pieejami patērētājiem Latvijas tirgū šobrīd.
«Šo proteīna dzērienu var pielīdzināt vērtīgai maltītei, jo tas
satur augstu proteīna devu. Pievienotās komponentes – omega 3,
kviešu dīgļu milti, pektīns, fosfors un kālijs – nodrošina
nepieciešamo uzturvērtību,» viņa norāda.

Dzēriens top no Latvijā ražotām izejvielām: «Latvijas piena»
ražotajām siera sūkalām un «Puratos» džemiem, šobrīd piedāvājot
trīs garšas – plūmju, banānu un mango. Dzēriens tiek fasēts Vācijā,
nodrošinot augstu produktu kvalitāti ar ilgu derīguma termiņu –
četri mēneši. Jāpiebilst, ka dzēriens pārstāv zīmola «TRIKATA»
produktu grozu.

«Produkta kvalitāte un produkta cena ir divi būtiski faktori,
kas jāspēj nodrošināt ražotājam. Uzskatu, ka līdz šim nav
novērtētas tās racionālās iespējas, ko dod sadarbība ar citiem
ražotājiem gan Baltijas, gan starptautiskā mērogā. Starptautiskās
sadarbības rezultātā Latvijā ražotais piens pārtop augstvērtīgos
piena produktos,» uzsver «Latvijas piena» valdes priekšsēdētāja
Anita Skudra, norādot, ka sadarbībā ar Igauniju uzņēmums jau
piedāvā pienu ar D vitamīnu un kefīru ar bifidobaktērijām.

Uzņēmuma vadība uzskata, ka proteīna dzēriens ir inovatīvs
produkts ar eksporta potenciālu. «Zinām, ka šī ir augoša produktu
kategorija, un ar savu inovāciju piesakām «TRIKATA» šajā
kategorijā. Vērosim attīstības tendences un sekosim tām,» norāda
R.Voronkova, skaidrojot, ka produkta eksportspējas tiks pārbaudītas
arī vairākās starptautiskajās pārtikas izstādēs, kurās «Latvijas
piens» nākamgad plāno piedalīties, – Vācijā, Londonā, Dubaijā.

2014. gadā «Latvijas piens» uzsāka siera ražošanas
paplašināšanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu
ar augstāku pievienoto vērtību. Uzņēmums aktīvi strādājis, lai
diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un
eksporta palielināšanu. Kopumā «Latvijas piens» eksportē 50
procentus no saražotā siera uz 11 valstīm, bet par nozīmīgāko siera
eksporta reģionu kļuvusi Skandināvija. Vienlaikus tiek veikta jaunu
eksporta tirgu izpēte, notiek jaunu, eksporta tirgiem piemērotu
piena produktu izstrāde.

Foto: publicitātes