19.1 °C, 1.5 m/s, 96.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Latvijas piena» zīmols atzīts par gada preču zīmi pasaulei
«Latvijas piena» zīmols atzīts par gada preču zīmi pasaulei
24/04/2015

Uzņēmuma «Latvijas piens» zīmols «Trikāta» uzvarējis Patentu valdes un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras rīkotajā konkursā «Gada preču zīme» nominācijā «Gada preču zīme – pasaulei».

Ilze Knusle-Jankevica

Uzņēmuma «Latvijas piens» zīmols «Trikāta» uzvarējis
Patentu valdes un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras
rīkotajā konkursā «Gada preču zīme» nominācijā «Gada preču zīme –
pasaulei».

«Tas ir viens no apliecinājumiem mūsu uzņēmuma spējai sekmīgi
attīstīt siera eksportu. Mērķtiecīgi piedalījāmies konkursā, jo
zīmola «Trikata» galvenā ambīcija ir iezīmēt «Trikātas» sieru
pasaules siera kartē. Šobrīd esam veiksmīgi uzsākuši eksportu uz 11
pasaules valstīm un esam ceļā arī uz Latvijai tālāku pasaules
reģionu siera tirgus iekarošanu,» norāda uzņēmuma mārketinga
direktore Ramona Kalniņa. Viņa uzsver, ka zīmols «Trikāta» sasniedz
divus rezultātus: Latvijā ražota siera zīmola un Latvijas kā
ražotājvalsts atpazīstamību.

Šogad eksporta īpatsvaru plānots palielināt līdz 50 procentiem
no saražotā.  Uzņēmums mēnesī saražo apmēram 300 tonnas siera,
atbilstoši tirgus pieprasījumam ražošana tiks palielināta.

Kopumā «Latvijas piens» šobrīd savu produkciju eksportē uz 11
valstīm: Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju,
Lielbritāniju, Izraēlu, Čehiju, Baltkrieviju,  Zviedriju,
Somiju. Eksporta valstu TOP 3 ir Zviedrija, Somija, Ukraina.

Publicitātes foto