17.9 °C, 10 m/s, 92.6 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaLatvijas iedzīvotāji zīmolu «Rimi» vērtē augstāk kā zviedri «Ikea»
Latvijas iedzīvotāji zīmolu «Rimi» vērtē augstāk kā zviedri «Ikea»
06/06/2013

Starp 20 zināmākajiem mazumtirdzniecības zīmoliem Latvijā, «Rimi» atzīts par pircējiem nozīmīgāko zīmolu, secināts starptautiskās aģentūras «Havas» Baltijas pārstāvniecības «Idea Group» veiktajā pētījumā «Meaningful Brands» par zīmolu nozīmi un to ilgtspēju.

www.jelgavasvestnesis.lv

Starp 20 zināmākajiem
mazumtirdzniecības zīmoliem Latvijā, «Rimi» atzīts par pircējiem
nozīmīgāko zīmolu, secināts starptautiskās aģentūras «Havas»
Baltijas pārstāvniecības «Idea Group» veiktajā pētījumā «Meaningful
Brands» par zīmolu nozīmi un to ilgtspēju.

Tāpat «Rimi» novērtēts kā trešais būtiskākais
zīmols Latvijā, kas uzlabo iedzīvotāju dzīves kvalitāti – to par
nozīmīgu atzinuši gandrīz 70 procenti Latvijas iedzīvotāju. Tikpat
daudz aptaujāto norādījuši, ka uztrauktos, ja «Rimi» zīmols pazustu
vai beigtu pastāvēt. Augstāko novērtējumu starp mazumtirdzniecības
zīmoliem «Rimi» saņēmis gan latviešu, gan cittautiešu vērtējumā.
Pētījums arī atklāj, ka Latvijas iedzīvotāji zīmolu Rimi vērtē
augstāk nekā, piemēram, Zviedrijas iedzīvotāji savu
mazumtirdzniecības zīmolu «Ikea», informē «Rimi Latvia» vecākā
sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Podskočija.

Pētījumā analizēts un apkopots zīmolu
vērtējums pēc vairāk nekā 40 dažādiem kritērijiem, tostarp zīmola
tēla vērtējums sabiedrības acīs un piedāvāto produktu kvalitāte, kā
arī ieguldījums sabiedrības dzīves kvalitātes un labklājības
uzlabošanā. Mazumtirdzniecības segmentā uzņēmums «Rimi Latvia»
apsteidzis pat tādus pasaulē pazīstamus zīmolus kā «Ikea», Spānijas
lielveikalu konceptu «Mercadona», «Marks&Spencer» un citus.

Zīmolu nozīmības pētījums tika veikts trijās
Baltijas valstīs un tajā tika aptaujāti vairāk nekā 14 000
respondentu, aptverot 525 populārākos zīmolus.

Foto: Ivars Veiliņš