Jelgavas Speciālās pamatskolas logopēdijas un aritmētikas skolotāja Sandra Opaļeva atzīst, ka dažreiz kļūdās darbā ar saviem skolēniem. Skolotāja smejot teic, ka noteikti neraud – lielu brēku skolēnu priekšā neceļot. «Kādreiz centos pierādīt savu taisnību, tagad pieņemu, ka varu kļūdīties,» teic Opaļevas kundze, piebilstot, ka savas kļūdas klasei atzīt ir grūti.
Jelgavas Speciālās pamatskolas mājturības un Jelgavas privātskolas «Punktiņš» angļu valodas skolotāja Ilze Ivanova neslēpj, ka katram cilvēkam, protams, gadās kļūdīties. Skolotāja stāsta, ka savas kļūdas atzīt vai noliegt viņa izlemj atkarībā no tā, cik liela kļūme pieļauta un kādi skolēni to ievērojuši. «Dažreiz par sevi pasmejos, citreiz pasaku, ka arī es varu kļūdīties,» spriež Ivanovas kundze.
Jelgavas 4. vidusskolas 10.b klases skolniece Eleonora Fjodorova stāsta, ka skolotāju kļūdas pamana diezgan bieži, īpaši runā. «Galvenokārt skolotāji mēdz teikt nevis «pirms gada», bet «gadu atpakaļ». Savukārt Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas 11. sociālo zinību klases skolnieks Dāvids Locs atzīst: «Kad pievēršu uzmanību stundas gaitai, tad parasti arī pamanu skolotāju kļūdas. Bet tas nenotiek bieži.»
Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas 12. komerciālo zinību klases skolniece Krista Lūsiņa atbild, ka viņas klasē skolotāju kļūdas patīk labot skolniecei Laurai Lapiņai. Krista uzskata, ka kļūmes nenākas pamanīt visai bieži. Tomēr parasti klasesbiedri labo vēstures un politikas skolotāju Gunitu Smiltāni un bioloģijas skolotāju Sibilu Gedvilu, kura ieskaitēs raksta «pozetīvs», nevis «pozitīvs». Bet Jelgavas 4. vidusskolas 11.a klases skolnieks Edgars Rožkovs vien nosaka, ka skolotāju kļūdas pēdējā laikā nav pamanījis.