Aizvadītajā nedēļas nogalē Valsts kancelejā norisinājās «Klientu apkalpošanas goda balvas» pasniegšanas ceremonija – tajā tika sveikti valsts pārvaldes darbinieki, kuru darbu atzinīgi novērtējuši klienti. Par otru labāko klientu apkalpošanas speciālistu valstī atzīta Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas 4. nodaļas galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece.
Šis ir jau ceturtais gads, kad Valsts kanceleja organizē «Laba servisa kustību», kuras laikā iedzīvotāji novērtē valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus.
«Dagmāra ir atsaucīgākā darbiniece mūsu kolektīvā – viņa vienmēr nāk palīgā un atsaucas gan vadības, gan kolēģu, gan arī klientu lūgumiem. Viņa ir cilvēks, kuram gribas izzināt un pilnveidot savas zināšanas dažādās jomās, tādēļ gadu gaitā viņa kļuvusi par nodokļu inspektori, kura vienlīdz profesionāli orientējas jebkurā ar nodokļiem saistītā tēmā, kā arī vienmēr ir lietas kursā par pēdējām likumdošanas izmaiņām,» kolēģi uzteic VID Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas 4. nodaļas vadītāja Arta Segliņa.
Pati D.Podniece norāda, ka darbs ar klientiem viņai ir sirdsdarbs un aicinājums. «Jelgavā strādāju par nodokļu inspektori jau vairāk nekā trīs gadus, un man patiešām patīk tas, ko daru. Protams, reizēm nav viegli, jo uz konsultāciju nāk sarežģīti nodokļu maksātāji, kuri mēdz būt negatīvi noskaņoti. Šādos brīžos jāmāk atrast īsto pieeju – saglabāt mieru sevī un izskaidrot likumu, paliekot cilvēcīgam un saprotošam,» teic D.Podniece, papildinot, ka gandarīta saņemt pateicību no klientiem.
«Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Pār speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības,» norāda Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.
Jāpiebilst, ka «Laba servisa kustība» ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī «Klientu apkalpošanas goda balva». Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā. Šogad balvas pasniegtas arī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģentei Jadvigai Bajarunei un VID Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenajai nodokļu inspektorei Natai Meģei, bet kā atsaucīgākā iestāde šogad novērtēts VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs.
Foto: publicitātes