Vairāk nekā 35 tūkstoši jelgavnieku pērn vērsušies pašvaldības Administratīvās pārvaldes Informācijas aģentūrā. Lielais apmeklētāju skaits apliecina, ka iedzīvotāji aktīvi izmanto pakalpojumus, ko piedāvā aģentūra.
Sintija Čepanone
«Informācijas aģentūru pērn apmeklēja par 4,48 procentiem vairāk iedzīvotāju nekā 2006. gadā un saņemti nepilni sešpadsmit tūkstoši fizisku un juridisku personu rakstiski iesniegumi,» atklāj pašvaldības preses sekretāre Līga Klismeta, norādot, ka gadu iepriekš to skaits bijis vidēji par tūkstoti jeb 9,55 procentiem mazāks. Uz pieņemšanu pie Jelgavas pašvaldības administrācijas vadības pēc iepriekšēja pieraksta 2007. gadā devušies 504 iedzīvotāji, gadu iepriekš – 478. Informācijas aģentūra saņēmusi iesniegumus un sniegusi informāciju par jautājumiem, kas saistās ar būvniecību, nekustamo īpašumu, sociālajiem jautājumiem, dzīvokļa piešķiršanas kārtību un pabalstiem, komunālajiem jautājumiem, māju apsaimniekošanu, siltumapgādi, teritorijas labiekārtošanu. Iedzīvotāji interesējušies arī par uzņēmējdarbību. L.Klismeta atklāj, ka pērn samazinājies aģentūrā iesniegto pateicību un sūdzību skaits. Proti, 2007. gadā saņemtas 27 pateicības un reģistrēta 21 sūdzība, savukārt 2006. gadā to skaits bija attiecīgi 38 un 30. «Galvenokārt sūdzības saņemtas par Jelgavas domes atsevišķu komisiju lēmumiem un saimniecisko dienestu neizdarību,» informē preses sekretāre. Viņa stāsta, ka, sazinoties ar Informācijas aģentūru, klienti bieži vien vēlējušies noskaidrot pašvaldības iestāžu darba un pieņemšanu laikus, uzzināt arī citu pilsētas iestāžu un uzņēmumu adreses, telefona numurus un informāciju par to sniegtajiem pakalpojumiem. Turpat saskaņoti arī 25 publiskie pasākumi, piketi un pirotehnikas demonstrēšana, kā arī saņemtas atļaujas gājieniem. «Informācijas aģentūra 2007. gadā turpināja pilnveidot darbu publisko pakalpojumu sniegšanā pilsētas iedzīvotājiem,» L.Klismeta atgādina, ka tur klientiem ir iespēja vienuviet iegūt informāciju, iesniegt iesniegumu un saņemt atbildi uz interesējošiem jautājumiem atbilstoši pašvaldības kompetencei. Aģentūras darbinieki palīdz aizpildīt, pieņem un reģistrē iesniegumus, sagatavo materiālus iesniegumu izskatīšanai, ja iesniedzējs par konkrēto jautājumu vērsies atkārtoti. Aģentūra kontrolē iesniegumu izskatīšanas un rezolūciju izpildi, kā arī organizē klientu pierakstīšanu uz pieņemšanu pie Jelgavas domes un pašvaldības administrācijas vadības, speciālistiem.