3.5 °C, 3.3 m/s, 94.5 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāInformācijas aģentūru apmeklē vairāk
Informācijas aģentūru apmeklē vairāk
24/01/2008

Vairāk nekā 35 tūkstoši jelgavnieku pērn vērsušies pašvaldības Administratīvās pārvaldes Informācijas aģentūrā. Lielais apmeklētāju skaits apliecina, ka iedzīvotāji aktīvi izmanto pakalpojumus, ko piedāvā aģentūra.

Sintija Čepanone

Vairāk nekā 35 tūkstoši jelgavnieku pērn vērsušies
pašvaldības Administratīvās pārvaldes Informācijas aģentūrā.
Lielais apmeklētāju skaits apliecina, ka iedzīvotāji aktīvi izmanto
pakalpojumus, ko piedāvā aģentūra.

«Informācijas aģentūru pērn apmeklēja par 4,48 procentiem vairāk
iedzīvotāju nekā 2006. gadā un saņemti nepilni sešpadsmit tūkstoši
fizisku un juridisku personu rakstiski iesniegumi,» atklāj
pašvaldības preses sekretāre Līga Klismeta, norādot, ka gadu
iepriekš to skaits bijis vidēji par tūkstoti jeb 9,55 procentiem
mazāks.
Uz pieņemšanu pie Jelgavas pašvaldības administrācijas vadības pēc
iepriekšēja pieraksta 2007. gadā devušies 504 iedzīvotāji, gadu
iepriekš – 478. Informācijas aģentūra saņēmusi iesniegumus un
sniegusi informāciju par jautājumiem, kas saistās ar būvniecību,
nekustamo īpašumu, sociālajiem jautājumiem, dzīvokļa piešķiršanas
kārtību un pabalstiem, komunālajiem jautājumiem, māju
apsaimniekošanu, siltumapgādi, teritorijas labiekārtošanu.
Iedzīvotāji interesējušies arī par uzņēmējdarbību.
L.Klismeta atklāj, ka pērn samazinājies aģentūrā iesniegto
pateicību un sūdzību skaits. Proti, 2007. gadā saņemtas 27
pateicības un reģistrēta 21 sūdzība, savukārt 2006. gadā to skaits
bija attiecīgi 38 un 30. «Galvenokārt sūdzības saņemtas par
Jelgavas domes atsevišķu komisiju lēmumiem un saimniecisko dienestu
neizdarību,» informē preses sekretāre. Viņa stāsta, ka, sazinoties
ar Informācijas aģentūru, klienti bieži vien vēlējušies noskaidrot
pašvaldības iestāžu darba un pieņemšanu laikus, uzzināt arī citu
pilsētas iestāžu un uzņēmumu adreses, telefona numurus un
informāciju par to sniegtajiem pakalpojumiem. Turpat saskaņoti arī
25 publiskie pasākumi, piketi un pirotehnikas demonstrēšana, kā arī
saņemtas atļaujas gājieniem.
«Informācijas aģentūra 2007. gadā turpināja pilnveidot darbu
publisko pakalpojumu sniegšanā pilsētas iedzīvotājiem,» L.Klismeta
atgādina, ka tur klientiem ir iespēja vienuviet iegūt informāciju,
iesniegt iesniegumu un saņemt atbildi uz interesējošiem jautājumiem
atbilstoši pašvaldības kompetencei. Aģentūras darbinieki palīdz
aizpildīt, pieņem un reģistrē iesniegumus, sagatavo materiālus
iesniegumu izskatīšanai, ja iesniedzējs par konkrēto jautājumu
vērsies atkārtoti. Aģentūra kontrolē iesniegumu izskatīšanas un
rezolūciju izpildi, kā arī organizē klientu pierakstīšanu uz
pieņemšanu pie Jelgavas domes un pašvaldības administrācijas
vadības, speciālistiem.