23.1 °C, 0.9 m/s, 44.7 %

Izglītība

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsIzglītība«Gada labākie ekonomikā» – no Spīdolas ģimnāzijas
«Gada labākie ekonomikā» – no Spīdolas ģimnāzijas
14/06/2011

Aizvadītas biznesa izglītības biedrība «Junior Achievement – Young Enterprise Latvija» (JAL) 20 gadu jubilejas svinības. Reizē ar tām notika konkursa «Gada labākais ekonomikā 2011» apbalvošanas ceremonija, kuras laikā paziņots gada labākais skolēns un skolotāja ekonomikā. Abus titulus ieguva Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas pārstāves – skolniece Marta Šaliņa un skolotāja Inta Jorniņa.

Ritma Gaidamoviča

Aizvadītas biznesa izglītības
biedrība «Junior Achievement – Young Enterprise Latvija» (JAL) 20
gadu jubilejas svinības. Reizē ar tām notika konkursa «Gada
labākais ekonomikā 2011» apbalvošanas ceremonija, kuras laikā
paziņots gada labākais skolēns un skolotāja ekonomikā. Abus titulus
ieguva Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas pārstāves – skolniece Marta
Šaliņa un skolotāja Inta Jorniņa.

JAL mārketinga vadītājs Jānis Grandāns
informē, ka par gada labāko skolnieci ekonomikā konkursā atzīta
M.Šaliņa, savukārt starp skolotājām – I.Jorniņa. «Gada labākais
skolēns ekonomikā 2011» M.Šaliņa, atzīst, ka apbalvošanas
ceremonija bija aizkustinošs, emocionāls un elegants pasākums, kurā
piedalīties un saņemt šo titulu bija īpašs gods. «Manuprāt,
piedalīšanās JAL programmās un citās biznesa ekonomiskās izglītības
aktivitātēs viennozīmīgi padarīja krāsaināku un interesantāku manu
skolas dzīvi un deva nenovērtējamu ieguldījumu manas personības
attīstībā. JAL iemācīja man uzdrošināties, nebaidīties sniegties
pēc augstiem mērķiem un noticēt sev. Ikvienam Latvijas jaunietim
iesaku piedalīties ja ne visās, tad sākumā vismaz kādā JAL
piedāvātajā aktivitātē, jo tā ir iespēja iegūt jaunus draugus,
pieredzi un prasmes vienuviet,» tā M.Šaliņa.

Ceremonijā nominēts arī «Gada labākais
jaunais uzņēmējs 2011». Par šī titula ieguvēju kļuva jelgavnieks
Vitālijs Silins, JAL programmu absolvents.

Konkursa «Gada labākais ekonomikā»
mērķis ir veicināt sabiedrības ieinteresētību par jauniešu un
skolotāju uzņēmību darboties ekonomikas un uzņēmējdarbības jomās,
sekmējot skolā iegūto un doto zināšanu izmantošanu
dzīvē.