Jelgavas pašvaldība, ņemot vērā iedzīvotāju vēlmes un SIA «Pain Off» iesniegumu, domes sēdē nolēma izsludināt konkursu par vispārēja tipa diennakts aptiekas darbību pilsētā. Pašreizējās vietējās aptiekas uzņemties piedāvāt šādu pakalpojumu nevēlas, tāpēc, atzīstot, ka tas ir iedzīvotāju interesēs, ir gatavas samierināties ar jauna spēlētāja ienākšanu tirgū.
Pēdējās nedēļas laikā Jelgavas dzīvnieku patversmē atkal nogādāti vairāki pulciņi kucēnu un kaķēnu, saimnieku meklē arī kāds ruds trusis. Īpaši daudz patversmē pašlaik ir kucēnu – tie piedzimuši vairākām patversmes kucītēm un nu jau ir pietiekami «apvēlušies», lai dotos pie jaunajiem saimniekiem.
Jūnijā Jelgavas pilsētas Pašvaldības policija sadarbībā ar Jelgavas Izglītības pārvaldi, iesaistot Jelgavas skolēnu domi un brīvprātīgos, organizēs radošu, izglītojošu vienas dienas pasākumu «Drošības diena kopā ar Jelgavas pilsētas Pašvaldības policiju». Ņemot vērā lielo dalībnieku skaitu – plānots, ka pasākumā piedalīsies ap 400 bērnu –, policija aicina atsaukties uzņēmumus, kuri būtu gatavi iesaistīties balvu fonda veidošanā.
Pēc ciemošanās pie kolēģiem Cēsīs Jelgavas Ražotāju un tirgotāju asociācija (JRTA) aktualizējusi ieceri par konkursa izveidi pilsētas uzņēmējiem. «Vispirms jau šāds konkurss ir būtisks tāpēc, ka tiek noteikti labākie uzņēmēji pilsētā un pateikts viņiem paldies. Otra lieta – tiek pacelta latiņa, uz ko tiekties pārējiem. Kaut vai piemēram, sportā. Čempions pārlec divus metrus divdesmit, bet tiem, kuri lec divus metrus desmit, arī grib būt čempioni un cenšas uzlabot savu sniegumu,» tā JRTA valdes priekšsēdētājs Imants Kanaška.
Kartona izstrādājumu ražotne «Smurfit Kappa Baltic» no darba atbrīvojusi trīs darbiniekus. Ražotnes vadītājs Jānis Vilmanis norāda, ka nav pamata runāt par darba apjoma samazināšanos vai masveida darbinieku atlaišanu – tas ir saistīts ar uzņēmuma ražotās produkcijas sezonalitāti.
Uzzinot, ka RAF mikrorajonā šovasar plānots sākt būvēt lielveikalu «Rimi», Pumpura ielas 1 iedzīvotāji vērsās portāla www.jelgavasvestnesis.lv redakcijā – viņi nobažījušies, kā veikals plāno savus piebraucamos ceļus. «Mums jau tagad, kad pa Pumpura ielu garām brauc smagās mašīnas, sekcijām visi stikli dreb,» tā mājas iedzīvotāja Viktorija Poča. Projekta attīstītāji, iepazīstoties ar V.Počas jautājumu, paziņoja: iedzīvotāji savus jautājumus aicināti iesūtīt rakstiski, un uzņēmums ir gatavs uz tiem atbildēt.
Joprojām jauni īpašnieki tiek meklēti bijušā piena kombināta AS «Zemgales piens» ēkām. Bankā «GE Money», kuras īpašumā ēku komplekss ir pašlaik, pēdējā pusgada laikā interesējušies trīs potenciālie investori, taču līgums nav noslēgts.
Ar mērķi apzināt Jelgavā strādājošos amata meistarus un godināt viņu prasmes līdz 10. maijam Zemgales reģionālais Kompetenču attīstības centrs (ZRKAC) aicina pieteikties Latvijas Amatniecības kamerā reģistrētos amata meistarus, kuri strādā Jelgavā. 21. maijā pulksten 14 meistari tiks aicināti uz kopā sanākšanu.
VID maijā rīkos vairākus seminārus par gada ienākumu deklarāciju iesniegšanu, kas iedzīvotājiem ļauj saņemt atpakaļ no valsts pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par apmaksātajiem izglītības un ārstniecības pakalpojumiem, iemaksām pensiju fondos, veiktajiem apdrošināšanas prēmiju maksājumiem un citiem attaisnotajiem izdevumiem.
Kopš pirmdienas pircējiem ir slēgts veikals «Beta» Raiņa ielā 16. Pretēji veikala pārdevēju sacītajam veikala vadība teic, ka tas slēgts vien uz rekonstrukcijas laiku.
Šonedēļ atklāts 600 Latvijas piensaimnieku izlolots un radīts zīmols – jauna produktu līnija «Pats», kas ir Jelgavas piena pārstrādes uzņēmuma «Latvijas piens» pirmais nozīmīgais solis siera tirgus segmenta paplašināšanā. Siera līnija radīta plašam patērētāju lokam, kas ikdienā regulāri patērē sieru kā pamata vai papildu sastāvdaļu ēdieniem. «Latvijas piena» jaunais zīmols «Pats» ietver divus siera veidus: Krievijas un Holandes sieru.
Sestdien, 27. aprīlī, tirdzniecības namā «Kurši» notiks izstāde «Būves diena», kurā 27 uzņēmumi prezentēs būvmateriālus. «Ķīpsalā notiek lielā izstāde «Māja. Dzīvoklis», bet mums ir pašiem sava, kuras mērķis ir nodot klientiem informāciju par mūsu veikalā nopērkamajiem produktiem. Un vislabāk to var izdarīt pirmavots jeb paši preču piegādātāji, ražotāji,» stāsta veikala vadītājs Māris Drozdovs.