Pēc tam, kad Brīvības bulvāra un Akmeņu ielas krustojumā pēc vibrācijas no pamatnes sagatavošanas darbiem asfaltbetona uzklāšanai ielai plīsa ūdensapgādes sistēmas pievads, posmā Brīvības bulvārī paredzēts atjaunot ūdensvadu, bet daļā nomainīt mezglus un pievadus.
Anna Afanasjeva
Aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns stāsta, ka pēc sistēmas bojājuma nolemts paplašināt Brīvības bulvāra rekonstrukcijas projektu un zem ielas seguma sakārtot arī ūdensapgādes tīklus, lai to stāvoklis pēc tam netraucētu atjaunotās ielas ekspluatācijai. Aģentūras projektu vadītāja Daina Done precizē, ka apmēram 600 metru garajā Brīvības bulvāra posmā no Garozas līdz Lāčplēša ielai ūdensvadu nomainīs pilnībā. Šī posma darbu izmaksas ir ap 81 000 latu. Savukārt Brīvības bulvāra posmā no Lāčplēša līdz Helmaņa ielai veiks ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmas sakārtošanu – nomainīs vecos mezglus un pievadus. Ūdensvads, kurš šajā posmā nav izvietots tieši zem ielas braucamās daļas, pagaidām paliks līdzšinējais. Pievadu un mezglu atjaunošana izmaksās apmēram 29 000 latu. Tā kā SIA «Jelgavas ūdens» pašlaik gatavojas pilsētas ūdensapgādes sistēmas sakārtošanas projekta otrajai kārtai un tam nav brīvu līdzekļu, ko piešķirt tīklu nomaiņai minētajos Brīvības bulvāra posmos, finansējumu, kā skaidro uzņēmuma rīkotājdirektors Jānis Laizāns, piešķīrusi pašvaldība. Pievadu nomaiņa jau uzsākta. Savukārt par ūdensvada atjaunošanu «Pilsētsaimniecībai» pirms vēršanās Iepirkumu uzraudzības birojā vēl jāveic sarunas ar SIA «Union Asfalttechnik» – Brīvības bulvāra rekonstrukcijas ģenerāluzņēmēju. Līdz ar ūdensapgādes tīkla sakārtošanu privātmāju saimnieki minētajos Brīvības bulvāra posmos var pieslēgt savas ēkas pilsētas ūdensapgādes tīklam un kanalizācijas sistēmai. Pirms dažām nedēļām «Jelgavas ūdens» to darījis zināmu iedzīvotājiem. Pagaidām interesi par pieslēgšanās iespēju izrādījis tikai viena īpašuma saimnieks. Ūdensapgādes uzņēmums plāno aktīvāk strādāt ar iedzīvotājiem. Vietās, kur tas iespējams, pieslēguma iespējas pārvietos ārpus ielas braucamās daļas, lai iedzīvotāji pēc tam paši risinātu ar pieslēgšanos pilsētas tīkliem saistītos tehniskos un finansiālos jautājumus.