Otrdien, 23. septembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar «Swedbank» (līdzšinējo Hansabanku) aicina uzņēmējus uz bezmaksas semināru «Francija – plašs perspektīvs tirgus ar īpašu pieeju. Kā ieiet Francijas tirgū?»
Anna Afanasjeva
Semināra mērķis ir sniegt praktisku informāciju par to, kā kļūt par veiksmīgiem eksportētājiem Francijas tirgū, akcentējot to ar praktiskiem piemēriem. LIAA Eksporta veicināšanas nodaļa projektu vadītāja Liāna Sarma stāsta, ka pasākuma dalībnieki varēs saņemt atbildes uz jautājumiem, kur meklēt informāciju; kās jāņem vērā, strādājot Francijas tirgū; kā nodibināt uzņēmuma filiāli vai pārstāvniecību Francijā, kā arī par sadarbības nosacījumiem un jaunākajām tirgus izmaiņām un tendencēm. Tāpat seminārā stāstīs par Francijas tirgus atšķirībām no citu valstu tirgiem, perspektīvākajām biznesa nozarēm, biznesa kultūru un iedzīvotāju mentalitāti
Semināru vadīs LIAA pārstāvniecības Francijā vadītājs Harolds Celms. Ar savu pieredzi par iespējām un rezultātiem Francijas tirgū dalīsies vairāki Latvijas eksportētāji – medikamentu ražotājs «Grindeks» un kokapstrādes uzņēmumi «Marko KEA» un «Super bebris». Ar biznesa kultūru Francijā iepazīstinās šīs valsts vēstniecības Latvijā ekonomikas un komercpadomnieks, savukārt par juridiskajiem aspektiem runās biroja «Bélot & Malan» advokāts. Noslēgumā sekos diskusijas un individuālās pārrunas.
Uz semināru, kurš sāksies pulksten 10 un notiks «Swedbank» (Hansabankas) centrālajā ēkā Rīgā, Balasta dambī 1a, aicina uzņēmumu vadītājus, mārketinga un pārdošanas vadītājus un speciālistus. Tā kā pasākums ir bezmaksas un vietu skaits ierobežots, dalība ir iepriekš jāpiesaka elektroniski LIAA mājas lapā (www.liaa.gov.lv).