18.2 °C, 1.4 m/s, 93.1 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaBezmaksas seminārs par mārketingu digitālajā laikmetā
Bezmaksas seminārs par mārketingu digitālajā laikmetā
21/09/2009

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra rīko bezmaksas semināru ciklu «Uzņēmuma mārketings digitālajā laikmetā. Dizaina domāšanas un digitālo instrumentu radītās iespējas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem». Jelgavā interesenti uz semināru aicināti 30. septembrī pulksten 9.30 Jelgavas reģionālajā Pieaugušo izglītības centrā. Dalībnieki aicināti iepriekš pieteikties.

www.jelgavasvestnesis.lv

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra rīko
bezmaksas semināru ciklu «Uzņēmuma mārketings digitālajā laikmetā.
Dizaina domāšanas un digitālo instrumentu radītās iespējas mazajiem
un vidējiem uzņēmumiem». Jelgavā interesenti uz semināru aicināti
30. septembrī pulksten 9.30 Jelgavas reģionālajā Pieaugušo
izglītības centrā. Dalībnieki aicināti iepriekš
pieteikties.

 

Pašvaldības mājas lapā http://www.jelgava.lv/ pieejamā
informācija liecina, ka seminārā tiks analizēta dizaina domāšana
biznesā – no patērētāja vajadzību izpratnes līdz risinājumiem,
apskatīts marketings sociālajās (jauno mediju) platformās, kas
prasa cita veida domāšanu un jaunas iemaņas.

Semināru vadīs Zigurds Zaķis un Rolands Laķis.  Z.Zaķis ir
mārketinga komunikāciju aģentūras «Domino BBDO» un dizaina
risinājumu kompānijas «Igloo» līdzdibinātājs un stratēģiskās
plānošanas direktors, viens no pieredzējušākajiem reklāmas un
mārketinga speciālistiem, kas šajā jomā strādā jau kopš 1992. gada.
Viņš ieguvis biznesa vadības maģistra grādu ar specializāciju
starptautiskajā biznesā un stratēģijā. Savukārt R.Laķis ir
Starptautiska radoša sociāla tīkla veidotājs, TV režisors ar vairāk
nekā desmit gadu pieredzi. Veidojis dažāda satura un formāta TV
produktus, veiksmīgi izmanto digitālās komunikācijas iespējas savā
biznesā. Veic interneta iespēju izpēti, rezultātu analīzi un
piedalās apmācību organizēšanā.

Uzņēmumiem seminārā tiek piedāvāta ekskluzīva iespēja uzņēmuma
mārketinga izaicinājumus risināt kopīgā diskusijā ar lektoriem un
pārējiem semināra dalībniekiem.

Praktiskā diskusija vērsta uz aplūkojamā piemēra analīzi,
mārketinga stratēģijas identificēšanu, kā arī uz praktiskiem
ieteikumiem sociālajos tīklos un jaunajos digitālajos kanālos.
Uzņēmumiem, kas vēlas izmantot šo iespēju, lūgums sazināties ar
LIAA Eksporta veicināšanas nodaļas projektu vadītāju Zani
Bitenieci, rakstot uz e-pastu: zane.biteniece@liaa.gov.lv
un nosūtot uz minēto e-pastu arī īsu uzņēmuma prezentāciju (četru,
piecu slaidu apjomā).

Sīkāka informācija un semināra programma pieejama pilsētas mājas
lapā http://www.jelgava.lv/,
kur arī pieejama tiešsaiste, lai pieteiktos semināram.