«Gribu pateikt lielu paldies 1. maršruta autobusa šoferītim par to, ka manai deviņgadīgajai meitai atdeva mobilo telefonu, kuru viņa bija pazaudējusi autobusa 1. maršrutā, braucot no Ozolnieku vidusskolas. Mēs tiešām necerējām, ka atgūsim mobilo telefonu,» pateicību SIA «Jelgavas Autobusu parks» (JAP) autobusa vadītājam ar «Jelgavas Vēstneša» starpniecību vēlas pateikt Danielas mamma Inga.
Sintija Čepanone
Tā kā Inga vēstulē bija norādījusi mobilā telefona pazaudēšanas datumu, autobusa maršrutu un izbraukšanas laiku, noskaidrot šoferi, kurš uzmeklējis nozaudētā telefona īpašnieci, nebija grūti.
«Šajā gadījumā tas bija par labāko JAP šoferi pilsētas pārvadājumos februārī atzītais autobusa vadītājs Ints Kunrads,» informē JAP Pārvadājumu nodaļas vadītāja Viktorija Ļubļinska. Viņa norāda, ka pēc pateicības saņemšanas šis autobusa vadītājs atbalstīts arī materiāli, kā arī par šo pozitīvo faktu informēti pārējie JAP šoferi.
«Jāpiebilst, ka mūsu darba pieredzē jau ir līdzīgi gadījumi. Visus autobusos atrastos priekšmetus, protams, ja tos nav piesavinājies kāds negodprātīgs pasažieris, autobusa vadītāji nodod dispečeriem. Tādējādi, ja kādam braucējam autobusā kas pazudis, viņš var zvanīt JAP dispečeram pa diennakts tālruni 63045945,» tā V.Ļubļinska, piebilstot, ka visbiežāk pasažieri autobusā aizmirst lietussargus, mobilos telefonus, maisiņus.