Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācija izvērsusi papildu reklāmas kampaņu, lai aicinātu iedzīvotājus atbalstīt vietējos ražotājus. «Protams, mūsu primārais mērķis ir atbalstīt Jelgavas uzņēmējus, bet mūsu ražotāju tirgus neaprobežojas tikai ar Zemgales reģionu, tāpēc arī aicinām pirkt Latvijā ražotu preci,» uzsver asociācijas valdes priekšsēdētājs Imants Kanaška.
Ilze Knusle-Jankevica
Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācija Rīgas ielā izvietojusi reklāmas stendus ar aicinājumu pirkt Latvijā ražotu preci. I.Kanaška norāda, ka šādas kampaņas tiek rīkotas ik pa laikam un arī turpmāk tas tiks darīts. «Jau no asociācijas dibināšanas pirmsākumiem, kas bija pirms vairāk nekā desmit gadiem, atbalstām vietējos uzņēmējus un turpināsim to darīt. Aicinām patērētājus pirkt Latvijā ražotu preci, tādējādi atbalstot gan vietējos uzņēmējus un vietējo ražošanu, tostarp zemniekus, un nodrošinot to, ka nodokļi paliek mūsu valstī. Turklāt no tā labums ir arī pašiem iedzīvotājiem,» skaidro Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka tieši vietējās ražošanas atbalsts varētu palīdzēt atdzīvināt Latvijas ekonomiku. Savukārt, pērkot importa preces, nodokļi no mūsu valsts aizplūst.
Šis ir tikai viens no veidiem, kā asociācija aicina atbalstīt vietējos ražotājus. Ņemot vērā to, ka pēdējā laikā pieaug asociācijas biedru skaits, tā domā par vietējo ražojumu popularizēšanu pašu biedru vidū. «Septembrī plānojam veidot preču/pakalpojumu grozu, ar ko iepazīstināsim visus asociācijas biedrus. Mūsu mērķis ir panākt, lai asociācijas biedri iepazītos ar kolēģu piedāvāto produkciju un pakalpojumiem, kā arī lai veidotos sadarbība, kas būtu izdevīga abām pusēm,» tā par nākamo Latvijā ražotas preces popularizēšanas soli stāsta I.Kanaška. Viņš norāda, ka uzņēmēji ir sapratuši, ka viens šajos grūtajos laikos nevar izdzīvot, tāpēc apvienojas, lai dalītos informācijā un apmainītos idejām. Pēdējā mēneša laikā vien Jelgavas ražotāju un tirgotāju asociācijā iestājušies pieci jauni biedri. Jāpiebilst, ka asociācija neliedz konsultācijas arī tiem uzņēmumiem, kas nav tās biedri.
Foto: Ivars Veiliņš