Akcija, kas ilgs gandrīz visas sezonas garumā – līdz 1. septembrim, noorganizēta ar mērķi noskaidrot tūristu vēlmes Zemgalē, ērtāko ceļošanas veidu, kā arī iecienītākos tūrisma objektus, gūtu priekšstatu par sniegto pakalpojumu kvalitāti. Ceļotāju viedokļu noskaidrošanu veiks ar anketēšanas palīdzību Aucē, Atašienē, Bauskā, Dobelē, Gārsenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Koknesē, Skrīveros, Viesītē, Vilcē un Tērvetē. Aptaujas anketas galvenokārt varēs saņemt un aizpildīt pie minētajiem tūrisma informācijas sniedzējiem, bet elektroniski tās būs atrodamas arī Zemgales Plānošanas reģiona mājas lapā internetā www.zemgale.lv, sadaļā – tūrisms.
Aptaujā iegūtos rezultātus Zemgales Plānošanas reģiona speciālisti apkopos un izanalizēs, lai ar tiem gadskārtējā tūrisma konferencē rudenī iepazīstinātu reģiona attīstības plānotājus, par uzņēmējdarbību un tūrisma nozari atbildīgas pašvaldību amatpersonas, dažādu tūrisma organizāciju un biedrību pārstāvjus, kā arī Zemgales uzņēmējus – tūrisma objektu īpašniekus. Savukārt ceļotāju visaugstāk novērtēto tūrisma objektu īpašnieki saņems pārsteiguma balvas un citāda veida atzinību. Bez tam aptaujā iegūtos rezultātus un secinājumus plānots izmantot konkrētu reģionālu tūrisma maršrutu un projektu izstrādē, kā arī plašāka tūrisma pakalpojumu sniedzēju konkursa organizēšanā nākotnē.
Zemgalieši ar minētās akcijas palīdzību vēlas mainīt sabiedrībā iesīkstējušos stereotipu, ka viņu teritorija, salīdzinot ar Vidzemes pakalniem un Kurzemes jūrmalas piekrasti, Latvijas un ārvalstu tūristiem plašā līdzenuma dēļ, šķiet vienmuļa un neinteresanta. Taču īstenībā Zemgale ir ziedošs kultūrvēsturisks reģions, kur tūristiem ir atrodams viss, ko kāro sirds – unikāli dabas aizsardzības liegumi un parki, vēja un ūdens dzirnavas, iecienītas ogošanas, sēņošanas un makšķerēšanas vietas, senatnīgas vai mūsdienīgas viesu mājas, ekoloģiski tīri lauku produkti, neskaitāmi teātra un mūzikas festivāli, kā arī bagātīgi gadatirgi pavasaros un rudeņos. Informācijku sagatavoja: Juris Kālis, ZPR speciālists. Tālrunis 3028085, 29144960.