Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 pandēmijas dēļ un rūpējoties par klientu un darbinieku veselību un drošību, Valsts ieņēmumu dienests (VID) no 3. decembra visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Tas nozīmē, ka, sākot no ceturtdienas, 3. decembra, VID nesniegs klātienes pakalpojumus nedz VID klientu apkalpošanas centros, nedz vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros.
Kopš 3. decembra vairs nav spēkā arī līdz šim veiktie pieraksti klientu apkalpošanas centra apmeklējumiem klātienē. Tos iedzīvotājus, kuri bija pierakstīti, par pieraksta atcelšanu VID informēs individuāli.
Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot pa VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”. Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.
VID aicina sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Aktuālā informācija par VID pakalpojumu pieejamību tiks sniegta VID mājaslapā www.vid.gov.lv un sociālo tīklu platformās.
Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs
Informācija: Valsts ieņēmumu dienests