Lai izceltu līdzcilvēku darbu un sasniegumus, atrastu un novērtētu Jelgavas galveno vērtību – cilvēkus –, Jelgavas valstspilsētas pašvaldība līdz 17. aprīlim aicina pieteikt pretendentus Jelgavas augstākajiem apbalvojumiem “Goda zīme“ un “Goda raksts“.
Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs (ZRKAC) sadarbībā ar uzņēmumu “FN-Serviss” piedāvā uzņēmumiem un organizācijām bezmaksas semināru “Kā inovatīvi organizēt darbinieku instruktāžas un praktiskās apmācības ugunsdrošībā un darba aizsardzībā?”. Seminārs notiks 21. aprīlī pulksten 10 ZRKAC Svētes ielā 33.
Pašvaldības iestāde “Pilsētsaimniecība” aicina darbā sabiedrisko attiecību speciālistu, bet Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs meklē izglītības metodiķi un tehnisko strādnieku. Savukārt jaunizveidotā pirmsskolas izglītības iestādē “Alnītis” aicina darbā vadītāja vietnieku izglītības jomā, pirmsskolas skolotāju, skolotāja palīgu, logopēdu un mūzikas skolotāju. Jelgavas Ledus sporta skola meklē vispārējās aprūpes māsu.
Katru gadu uzņēmumiem, biedrībām, nodibinājumiem un reliģiskajām organizācijām ir jāsniedz Valsts ieņēmumu dienestā (VID) gada pārskats par iepriekšējo gadu. Lai informētu un atbildētu uz jautājumiem par to, kas šogad jāņem vērā, iesniedzot gada pārskatu par 2022. gadu, VID aicina piedalīties tiešsaistes seminārā 23. martā no pulksten 11 VID Youtube.com kanālā.
Lai piesaistītu dažādu fondu finansējumu vairāku jaunu investīciju projektu uzsākšanai, kā arī precizētu vairāku īstenošanā esošu nozīmīgu infrastruktūras projektu izmaksas, plānots aktualizēt spēkā esošās Jelgavas pilsētas attīstības programmas 2014.–2020. gadam investīciju plānu, tostarp iekļaujot tajā jaunu sadaļu par Zemgales industriālā parka (ZIP) attīstību bijušā lidlauka teritorijā un papildinot projektu ideju sarakstu ar divu jaunu projektu iecerēm, kuras realizēs Jelgavas Pilsētas bibliotēka un Sabiedriskais centrs. Izmaiņas investīciju plānā 15. martā izskatītas Finanšu komitejā, bet par tām vēl lems dome 24. martā.
Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” Jelgavā būvēs vēl vienu “Lidl” veikalu – tas atradīsies bijušās dārzniecības teritorijā Dobeles šosejā 45A. Šonedēļ tur sākta esošo ēku demontāža un teritorijas attīrīšana. Jauno veikalu plānots atklāt nākamgad.
Ikgadējā “Swedbank” biznesa plānošanas konkursa “Biznesa skices” finālā iekļuvušas 15 komandas. Cīņu par vērtīgām naudas balvām savu biznesa ideju īstenošanai turpinās pa piecām komandām pamatskolu, vidusskolu un augstskolu grupā, tostarp arī Spīdolas Valsts ģimnāzijas pamatskolēnu un vidusskolēnu komandas. Uzvarētāju palīdzēs noskaidrot sabiedrības balsojums konkursa interneta vietnē, kurā iesaistīties aicināti arī jelgavnieki.
Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrs (ZRKAC) līdz 27. martam aicina darba devējus pieteikt darba vietas 9., 10. un 11. klašu skolēnu vasaras nodarbinātībai. Pieteikt darba vietas var komersanti, valsts un pašvaldības iestādes un biedrības. Skolēni vasaras brīvlaikā varēs strādāt sešas stundas dienā trīs nedēļas mēnesī.
2. martā globālais tehnoloģiju uzņēmums “Nasdaq” paziņoja par Latvijas lielākā un straujāk augošā vides resursu apsaimniekošanas uzņēmuma AS “Eco Baltia”, kura uzņēmumu grupā ietilpst arī Jelgavā strādājošā PET pārstrādes rūpnīca AS “PET Baltija”, obligāciju iekļaušanu biržas Nasdaq Riga Baltijas First North tirgū.
Zemgales plānošanas reģions (ZPR) EEZ projektā “Uzņēmējdarbība Zemgalē” izsludina pieteikšanos Zemgales uzņēmējiem un biedrību pārstāvjiem pieredzes braucieniem uz Norvēģiju un Islandi ar mērķi veicināt uzņēmumu eksportspēju un gūt pieredzi inovāciju un sociālās uzņēmējdarbības jomā.
“Financial Times” izdevums “FDi Magazine” publicējis pētījumu “Eiropas nākotnes pilsētas un reģioni 2023”. Kategorijā “Ārvalstu tiešo ieguldījumu stratēģija”, kurā tiek vērtēta ārvalstu investīcijām pieejama vide, Jelgava ieņem 5. vietu.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra aicina uzņēmējus pieteikties dalībai delegācijā Valsts prezidenta Egila Levita Valsts vizītē Portugālē. Uzņēmēju programma tiks veidota sadarbībā ar Valsts prezidenta kanceleju un Portugāles partnerorganizāciju AICEP.