22.7 °C, 5.7 m/s, 65.5 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiStarptautiskās izstādes – solis pretī ārvalstu klientiem
Starptautiskās izstādes – solis pretī ārvalstu klientiem
29/06/2012

Uzņēmums „my place”, kas ražo bērnu dizaina mēbeles KUKUU, savu pirmo mēbeļu kolekciju „Bird&Berry” pieteica tikai aizvadītajā rudenī, taču savu panākumu sarakstā jau var minēt ne tikai saņemto Gada balvu dizainā 2011, bet arī veiksmīgu dalību četrās lielās izstādēs. Nupat „my place” atgriezušies no Sidnejas, kur piedalījās izstādē „National Buyers Show 2012”.

Foto: Publikācijas foto

Uzņēmums „my place”, kas ražo bērnu dizaina mēbeles KUKUU, savu pirmo mēbeļu kolekciju „Bird&Berry” pieteica tikai aizvadītajā rudenī, taču savu panākumu sarakstā jau var minēt ne tikai saņemto Gada balvu dizainā 2011, bet arī veiksmīgu dalību četrās lielās izstādēs. Nupat „my place” atgriezušies no Sidnejas, kur piedalījās izstādē „National Buyers Show 2012”.
 
„Izstādes ir ļoti daudz un dažādas, galvenais ir pieņemt pareizo lēmumu, kura no tām būs īstā, jo braukt uz vairākām pēc kārtas nav īsti jēgas,” stāsta uzņēmuma valdes locekle Aija Priede-Sietiņa. „Ja grib sasniegt rezultātus, jāizvēlas izstāde, kurā ir vērts piedalīties vairākus gadus pēc kārtas, jo liela daļa klientu izvērtē, vai esi uzticams un cik nopietns Tu esi. Ja parādies vienu gadu, bieži vien tas neko vēl nenozīmē.”
 
Savus nopietnākos klientus „my place” sastapuši tieši izstādēs. Aija Priede-Sietiņa atzīst, ka lielu lomu tajā spēlē arī produkta specifika, jo mēbeles nevar ielikt koferī un aizvest pie atsevišķiem potenciālajiem klientiem, tādēļ viņu gadījumā izstādes ir lielisks risinājums, kā produktu parādīt lielai auditorijai.
 
Tā kā mērķis dalībai izstādēs ir klientu piesaiste, vienmēr ir interesanti – cik daudz pasākumos satikto potenciālo klientu kļūst par reāliem pircējiem? „Kad pirmajā izstādē, aprunājoties ar kādu vācu produktu dizaineri, viņa nosauktais skaitlis bija – viens, ja īpaši paveicas – divi nopietni klienti pēc izstādes, nobrīnījos, jo likās, ka atdevei jābūt lielākai. Tomēr, jā – kontakti izsijājas,” stāsta Aija Priede-Sietiņa.
 
Uzņēmuma vadītāja uzsver, ka veiksmīgai dalībai izstādē noteikti lielākā nozīme ir pašam produktam, tomēr arī stendā esošajam personālam un pašam stendam ir būtiska nozīme. „Mums labi strādā tas, ka paši darbojamies stendā, jo potenciālajiem klientiem ir svarīgi iepazīties ar cilvēkiem, kas pieņem lēmumus. Ieinteresē arī fakts, ka paši esam mēbeļu autori un dizaineri. Turklāt svarīgi ir redzēt cilvēku reakciju, kā viņi novērtē Tavu produktu, tas dod ļoti lielu stimulu strādāt tālāk, tāda tiešā atgriezeniskā saite!”
 
Uzņēmuma mērķi ir lieli un ģeogrāfiski ļoti plaši. „Šobrīd KUKUU mēbeles jau tiek tirgotas Honkongā un paralēli mēs lēni, bet pamatīgi, virzāmies arī Austrālijas tirgus virzienā,” tā Aija Priede-Sietiņa.

Informāciju sagatavoja

JIC biznesa inkubators

Komunikācijas vadītāja
Zanda Lūse