V.Ļubļinska atzina, ka šīs konfliktsituācijas visbiežāk rodas no normatīvo aktu nezināšanas. „No cilvēciskā viedokļa, protams, būtu pareizāk un es aicinu invalīdus palaist tiem īpaši apzīmētajās sēdvietās, tomēr MK noteikumi to obligāti nepieprasa un mums vispirms ir jāvadās pēc normatīvā dokumenta.”
Kā otru aktuālu jautājumu V.Ļubļinska minēja kustības sarakstu atbilstību patiesajiem autobusu kursēšanas laikiem. Laika kustības saraksti, ko izmanto JAP dažādās pieturās atšķiras. Atsevišķās autobusa pieturās uz kustības sarakstu plāksnītēm ir attēloti autobusu kustības kontrollaiki – šajos laikos autobusam noteikti jābūt noteiktajā pieturā un tas nevar doties līnijā ātrāk par šeit noteikto laiku. Jau tuvākajā laikā JAP īpaši marķēs tās autobusu pieturas, uz kurām attēloti kustības sarakstu kontrollaiki. Savukārt citās pieturās, nav iespējams precīzi līdz minūtei norādīt autobusu pienākšanas un atiešanas laiku, jo to ietekmē gan transporta intensitāte, gan dzelzceļa pārbrauktuves tuvums un citi faktori, kas var kursēšanas laiku ietekmēt pat 10 minūšu intervālā. Ja pasažieris vēlas noskaidrot vai ar autobusu nav noticis kāds negadījums un vai tas ir līnijā, JAP izveidojis dispečeru dienesta tālruni – 3045945, kas darbojas visu diennakti.
Papildus informācija: SIA „Jelgavas autobusu parks” komercdirektore Viktorija Ļublinska Tālr. 3023728 E-pasts: